سریال خاتون
فناوری

معرفی ۵ برنامه‌ مترجم زبان ضروری هنگام سفر

این برنامه‌ها با استفاده از متن، صدا و تصویر و ترجمه آن‌ها مرز بین زبان‌ها را شکسته‌اند. برخی از بهترین برنامه‌های ترجمه زبان که می‌توان در سفر از آنها استفاده کرد عبارتند از:

۱. Google Translate

این برنامه به شما اجازه می‌دهد تا با نوشتن، ۱۰۳ زبان را به صورت آنلاین و ۵۹ زبان را به صورت آفلاین ترجمه کنید. همچنین برای ۳۷ زبان قابلیت ترجمه از طریق تصویر نیز وجود دارد.

دریافت برای ایاواس

دریافت برای اندروید

۲. TripLingo

اگر می‌خواهید در خارج از کشور مانند یک محلی صحبت کنید، قطعا TripLingo بهترین گزینه به شمار می‌رود. شما می‌توانید زبان مورد نظر خود را انتخاب و آن را دانلود کنید و با استفاده از آن در کشور مقصد جملات خود را به آن زبان برگردانید. همچنین نسخه پولی این برنامه دارای مترجم آنلاین می‌باشد.

دریافت برای اپل

دریافت برای اندروید

۳. SayHi

صدای خود را به ۹۰ زبان و گویش بازگردانید. این برنامه به شما اجازه می‌دهد تا صدای خود را ضبط و آن را به زبانی که می‌خواهید٬ تبدیل کنید. همچنین اگر در مکانی شلوغ قرار دارید می‌توانید با تایپ کردن این کار را انجام دهید. SayHi برای کار کردن نیاز به اینترنت دارد و می‌توان آن را به صورت رایگان دانلود کرد.

دریافت برای اپل

دریافت برای اندروید

۴. Papago

Papago یک برنامه ترجمه ویژه برای زبان‌های کره‌ای، چینی، ویتنامی، اندونزیایی، ژاپنی و تایلندی است. این برنامه همچنین می‌تواند زبان‌هایی چون ایتالیایی، آلمانی و روسی را نیز چه به صورت متن و یا به صورت صدا ترجمه کند. از قابلیت‌های دیگر این برنامه ترجمه مکالمات پیوسته بین دو نفر است.

دریافت برای اپل

دریافت برای اندروید

۵. Waygo

Waygo تنها می‌تواند زبان‌های چینی، ژاپنی و کره‌ای را به انگلیسی ترجمه کند اما کارآمدی برنامه در عدم نیاز به استفاده از اینترنت است. همچنین می‌توان با قرار دادن تصاویر مقابل دوربین آن، بلافاصله آن‌ها را ترجمه کرد. نمونه رایگان آن ۱۰ ترجمه در روز را برای شما انجام می‌دهد اما برای ترجمه نامحدود هر زبان باید ۶.۹۹ دلار بپردازید.

منبع: خبر آنلاین

دکمه بازگشت به بالا