سریال خاتون
فناوری

فیلم | نسل جدید درون‌ها را ببینید

چه زمانی وجود دو پروانه به جای ۴ تا برای پرواز درون بهتر است؟ زمانی که عمر باتری، دسترسی و صدای تولیدی را کاهش می‌دهد. این موضوع یک اصل اساسی و راهبردی برای شرکت V-Coptr Falcon بود، یک درون دوپره‌ای که می‌تواند مدت زمان ۵۰ دقیقه (۲۰ دقیقه بیشتر از مدل DJI Mavic ۲) در هوا پرواز کند.

برای چندین سال، استفاده از درون‌های ۴ پره‌ای مرسوم بود و قدرت و ثبات بیشتری داشت. اما به گفته این شرکت طراحی چرخان (Tilt-Rotor) باعث می‌شود تا هر پره به صورت جداگانه و مستقل بچرخد و به Falcon اجازه می‌دهد تا با رقبای ۴ پره‌ای خودش رقابت کند و برابری داشته باشد. به گفته کمپانی، پره‌های چرخان باعث بهبود ویژگی‌های آیرودینامیکی این پهپاد می‌شود. از سوی دیگر کاهش مصرف باتری و تا شدن پره‌ها و راحتی حمل و نقل این درون، باعث شده تا مورد توجه خریداران قرار بگیرد.

علاوه بر طراحی دو پره‌ای، این درون دارای یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی با قابلیت فیلمبرداری ۴K بوده که آن را برای عکاسی و فیلمبرداری هوایی بسیار محبوب کرده. همچنین بر روی بدنه دو دوربین قرار گرفته که اجازه ردیابی بصری دوربین و جلوگیری از برخورد با موانع را فراهم می‌کند.

این درون بی‌نظیر با قیمت ۹۹۹ دلار پیش فروش شده و فروش آن از فوریه سال جاری آغاز می‌شود.

منبع: خبر آنلاین

دکمه بازگشت به بالا