سریال خاتون
فناوری

ساخت رقیب ایردراپ توسط سامسونگ

گزارش‌ها حاکی از آن هستند که سامسونگ قصد دارد تا قابلیت جدیدی را برای رقابت با ایردراپ به پرچم‌دارهای گلکسی 2020 خود اضافه کند.

 

به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی engadget، گزارش‌های به‌ دست‌ آمده از XDA Developers حاکی از آن است که سامسونگ قصد دارد تا رقیب ایردراپ را برای تلفن‌های همراه هوشمند گلکسی بسازد.

این ناشر یک کپی از APK این قابلیت را از منبعی که مدعی در اختیار داشتن گلکسی اس 20 پلاس 5G است دریافت کرده است.

 

به‌ این‌ ترتیب می‌توان احتمال داد که قابلیت کوئیک شر(Quick Share) به‌عنوان رقیبی برای ایردراپ برای همراه‌های هوشمند گلکسی عرضه شود.

کاربران دستگاه‌های گلکسی می‌تواند از طریق این نرم‌افزار به اشتراک‌گذاری تصاویر بپردازند.

علاوه بر این، می‌توانید تنها به مخاطب‌های خود اجازه دهید که فایل‌ها را با شما به اشتراک بگذارند یا اینکه به همه افراد در نزدیکی اجازه دهید که برایتان فایل بفرستند.

 


 

به‌علاوه، شما می‌توانید برای استریم فایل‌ها در دستگاه‌های پشتیبانی کننده از SmartThings از کوئیک شر استفاده کنید.

برای انجام این کار باید در ابتدا فایل را به‌صورت موقت در حافظه ابری سامسونگ آپلود کرده و سپس آنها را در یک دستگاه SmartThings استریم کنید.

با این‌ حال بهتر است به یاد داشته باشید که این سیستم در حال حاضر به حجم ارسال 1 گیگابایت برای هر فایل و 2 گیگابایت برای هر روز محدود شده است.

 

البته سامسونگ هنوز به‌صورت رسمی این قابلیت را رونمایی نکرده است و هنوز مشخص نیست که آیا این ویژگی به دستگاه‌های قدیمی‌تر گلکسی راه پیدا خواهد کرد یا خیر.

بنظر می‌رسد تمامی این سوال‌ها به‌احتمال بسیار زیاد در روز رونمایی از دستگاه‌های جدید سامسونگ گلکسی در 11 فوریه پاسخ داده خواهد شد.

 

منبع: خبرگزاری ایتنا

دکمه بازگشت به بالا