سریال خاتون
فناوری

هوآوی پیشتاز در به روزرسانی اندروید 10 به همراه رابط کاربری EMUI 10

نزدیک به سه ماه از عرضه آخرین نسخه سیستم عامل اندروید، با نام Android 10 می‌گذرد؛ با این حال تاکنون تعداد محدودی از گوشی‌های هوشمند به اندروید 10 آپدیت شده‌اند. بعضی از شرکت‌های سازنده مانندوان پلاس، نوکیا وشیائومی آپدیت اندروید 10 را برای برخی از گوشی‌های خود ارائه کرده‌اند؛ اما  تا زمانی که سازندگان بزرگی مثل هوآوی انتشار آن را آغاز نکنند، رشد قابل توجهی برایاین نسخه از اندروید رقم نخواهد خورد.

شرکت سامسونگ، تاکنون عرضه به‌روزرسانی پایدار و نهایی One UI 2.0 را همراه آپدیت اندروید 10 شروع نکرده، اما هوآوی که در تست اولیه نسخه بتا اندروید Q شرکت کرده بود، به تازگی انتشار آپدیت اندروید 10 و رابط کاربری EMUI 10 را آغاز کرده است.

آپدیت جهانی EMUI 10 از اواسط ماه گذشته میلادی آغاز شده و مدل‌های Huawei P30/P30 Pro و Huawei Mate 20 Proمی‌توانند این این آپدیت را دریافت کنند. مانند آپدیت‌هایمهم نرم افزاری دیگر، به‌روزرسانی اولیه EMUI 10 را برای دستگاه‌های محدودی امکان پذیر است.

کاربران مدل‌های Huawei P30, P30 Pro, Mate 20, Mate 20 Pro, Mate 20 X, Mate 20 RS Porsche Design و Nova 5Tبرای دریافت آپدیت آخر که شامل اندروید 10 و رابط کاربری EMUI 10است، نیازمند استفاده از آخرین نسخه از برنامه HiCare هستند. می‌تواننددر این برنامه با مراجعه به بخش به‌روزرسانی و گزینه بررسی آخرین آپدیت را انتخاب کنند.

منبع خبر: خبر آنلاین

دکمه بازگشت به بالا