سریال خاتون
فناوری

روند افزایشی «سهم بازار» ایرانسل ادامه دارد

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، بر اساس داده‌های موجود در آخرین گزارش منتشر شده توسط سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی(رگولاتوری)، سهم بازار ایرانسل از ۴۲.۹۹۳ درصد در سه‌ماهۀ دوم ۱۳۹۸، به ۴۳.۳۱۷ درصد در سه‌ماهۀ سوم افزایش یافته است.

سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، در هر فصل، گزارشی رسمی را با عنوان «فصل‌نامهٔ آماری» منتشر و در آن، اطلاعاتی مانند تعداد خطوط واگذار شده، تعداد مشترکان فعال، ضریب نفوذ و سهم بازار اپراتورهای تلفن همراه را اعلام می‌کند.

جلد سی‌ویکم فصل‌نامهٔ آماری، جدیدترین نسخۀ این گزارش است که آمار مربوط به سه‌ماهۀسوم سال ۱۳۹۸ را منتشر کرده است.

بر اساس این گزارش، در سه‌ماهۀ سوم سال ۱۳۹۷، مشترکان فعال ایرانسل ۵۱میلیون و ۱۴۱هزار و ۴۲۹ مشترک، مشترکان فعال همراه اول ۶۲میلیون و ۷۹۴هزار و ۷۲۸ مشترک، مشترکان فعال رایتل ۴میلیون و ۱۱۱هزار و ۴۶۲ مشترک و مشترکان فعال تله‌کیش(اپراتور سازمان منطقه آزاد کیش) ۱۳هزار و ۸۰۰ مشترک بوده است. جمع کل خطوط فعال اپراتورها در سه ماهۀ سوم سال نیز ۱۱۸میلیون و ۶۱هزار و ۴۱۹ مشترک بوده است.

در سه‌ماهۀ دوم سال ۱۳۹۸ نیز، مشترکان فعال ایرانسل ۴۹میلیون و ۸۹۹هزار و ۹۹۸ مشترک، مشترکان فعال همراه اول ۶۱میلیون و ۷۳۱هزار و ۵۲۴ مشترک، مشترکان فعال رایتل ۴میلیون و ۴۲۰هزار و ۱۴۶ مشترک و مشترکان فعال تله‌کیش نیز ۱۳هزار و ۷۵۸ مشترک بوده است. جمع کل خطوط فعال اپراتورها در سه ماهۀ دوم سال نیز ۱۱۶میلیون و ۶۵هزار و ۴۲۶ مشترک بوده است.

براساس داده‌های ارائه شده در جلد سی و یکم فصل‌نامۀ آماری رگولاتوری، «سهم بازار» اپراتورهای دیگر  در سه‌ماهۀ سوم سال ۱۳۹۸، برای همراه اول ۵۳.۱۸۸ درصد، برای رایتل ۳.۴۸۲ درصد و برای تله‌کیش ۰.۰۱۱ درصد بوده است.

2121

منبع خبر: خبر آنلاین

دکمه بازگشت به بالا