سریال خاتون
فناوری

تماشا و کنترل ویدئوها با گوگل کروم آسان‌تر می‌شود

تماشا و کنترل ویدئوها با گوگل کروم آسان‌تر می‌شود

ورود ابزارهای کنترل رسانه‌ای به مرورگر گوگل کروم، به کاربران نوید تماشای راحت‌تر و سریع‌تر فایل‌ها ویدئویی در سایت‌هایی موردنظرشان را می‌دهد.  هنگام پخش فایل‌های چندسانه‌ای، یک دکمه کوچک در نوار ابزار Chrome ظاهر می‌شود و با کلیک بر روی این دکمه، به کنترل‌های پخش فایل‌های چندرسانه‌ای دسترسی پیدا می‌کنید.

به گزارش ایتنا از Techradar، اما حالا گوگل، ابزاری را ارائه کرده که کاربرانی که تمایل دارند ویدئو را در پس زمینه نگه‌دارند، از آن استقبال خواهند کرد.

این شرکت هم‌اکنون در حال آزمایش اضافه کردن دکمه‌ای به کنترل‌های مدیا است که دستیابی به حالت «تصویر در تصویر» را بسیار آسان‌تر می‌کند.

 




در واقع، این دکمه هیچ ویژگی جدیدی را به کروم اضافه نمی‌کند ، اما استفاده از یکی از گزینه‌های موجود را بسیارآسان‌تر می‌کند! در حال حاضر،  در حالت «تصویر در تصویر» که به شما امکان می‌دهد ویدیوی آنلاین را در یک مینی‌پلیر مشاهده کنید، در حالی که همچنان در حال وب‌گردی هستید.

حالت P-in-P یا Picture-in-Picture در حال حاضر با کلیک راست روی ویدئوی در حال پخش و انتخاب گزینه انجام می‌شود. اما در سایت‌هایی مثل یوتیوب که منوی کلیک راست مخصوص به خود را دارند، نیاز به دوبار کلیک راست در منوی اصلی است.

 

منبع: خبرگزاری ایتنا

دکمه بازگشت به بالا