سریال خاتون
فناوری

دورکاری کارمندان آمریکایی روی سرعت اینترنت تاثیر می‌گذارد

دورکاری کارمندان آمریکایی روی سرعت اینترنت تاثیر می‌گذارد

نتایج یک بررسی جدید نشان می‌دهد کووید ۱۹ ممکن است سرعت اینترنت را نیز تحت فشار قرار دهد.

به گزارش ایتنا از فارس، شیوع ویروس کرونا و اقدام‌های بهداشتی و اورژانسی برای جلوگیری از افزایش همه‌گیری، عواقب گوناگونی در سطح جامعه به‌همراه داشته است.

بسیاری از کسب‌وکارها که امکان بهره‌‌مندی از قابلیت‌های دورکاری را داشته‌اند، کارمندان را به خانه فرستاده‌اند تا تعامل فیزیکی و درنتیجه، احتمال ابتلا به بیماری جدید موسوم به کووید ۱۹ به‌حداقل برسد.

با وجود تعداد بیشتری از افراد که از خانه برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا  کار می‌کنند، به نظر می‌رسد اینترنت نیز دچار اختلال شود.

برای حمایت از کارگران و کمک به جلوگیری از گسترش Covid-19، شرکت‌هایی مانند توییتر، JPMorgan Chase & Co و گوگل از کارمندان خود خواسته‌اند تا در خانه بمانند و دورکاری کنند.

در کل، ۴۲ میلیون آمریکایی، حدود ۲۹ درصد از نیروی کار ایالات متحده  قادر به کار از خانه هستند و با تعطیل شدن مدارس و دانشگاه‌ها فشار بر اینترنت خانگی رشد خواهد کرد.

لیزا پیرس، کارشناس شبکه اینترنت می‌گوید: با ازدحام زیاد کاربران، از شدت سرعت نیز کاسته می‌شود».

اقامتگاه‌ها و محله‌هایی که توسط کابل پهنای باند پائین و اتصالات مفتول و سیم مجهز شده‌اند، از نخستین اماکنی هستند که تحت تأثیر قرار می‌گیرند. تمام خانواده‌هایی که یک سیگنال Wi-Fi را به اشتراک می‌گذارند، همه به یکباره برای کار، درس، استفاده از تبلت یا حتی بازی و سرگرمی وارد فضای اینترنت می‌شوند و طبیعی است که با اختلال در سرعت مواجه شوند.

منبع: خبرگزاری ایتنا

دکمه بازگشت به بالا