سریال خاتون
فناوری

اپراتورهای آمریکایی برای کمک به کنترل کرونا دست‌به‌کار شدند

اپراتورهای آمریکایی برای کمک به کنترل کرونا دست‌به‌کار شدند

شرکت‌های AT&T و Verizon و Comcast که از بزرگترین اپراتورهای مخابراتی فعال در ایالات متحده آمریکا به شمار می‌روند، به منظور تشویق و ترغیب کاربران و مشترکان خود به ماندن در خانه و کاهش ترددهای غیر ضروری در خیابان‌ها و جاده‌ها، اعلام کرده‌اند که در دو ماه آینده که احتمالا روزهای اوج همه‌گیری و شیوع ویروس خطرناک کرونا خواهد بود، سرویس و خدمات اینترنت نامحدودی به مشترکان خود ارائه خواهند داد.

به گزارش ایتنا از ایسنا، شرکت تی موبایل علاوه بر وعده اینترنت نامحدود به کاربران خود همچنین مژده داده است که پهنای باند خود را نیز به میزان قابل توجهی افزایش خواهد داد تا آنها بدون هیچ مشکل، قطعی یا کاهش سرعت اینترنت بتوانند به تماشای فیلم و سریال و محتوای آنلاین موردعلاقه خود در منزل بپردازند. این در حالیست که به مشترکان تلفن همراه خود نیز در طول ۶۰ روز آینده ۲۰ گیگابایت اینترنت همراه رایگان هدیه داده است.

این اپراتور همچنین به مشترکان خود اعلام کرده که می‌توانند به منظور ارتباط از راه دور و بهتر با دوستان و اعضای خانواده خود که در کشورها و مناطق درگیر کرونا همچون چین، کره جنوبی، ایران و تمام کشورهای اروپایی هستند،  تماس بین‌المللی رایگان برقرار کنند.

این شرکت با انتشار بیانیه‌ای در این خصوص خاطرنشان و تاکید کرده است: در شرایط حساس کنونی، سرعت و کیفیت بالای اینترنت از هر زمان دیگری ارزش و اهمیت بیشتری دارد.

علاوه بر این، دانش آموزان و دانشجویانی که از برنامه و پلتفرم های آموزشی EmpowerED استفاده می کنند، قادر خواهند بود ۲۰ گیگابایت بسته اضافی اینترنت از این اپراتور دریافت کنند تا بدین ترتیب با کیفیت ، سرعت و فراغ بال بیشتری به پیگیری دروس و واحدهای آموزشی خود بپردازند.  

سایر اپراتورهای مخابراتی نظیر Verizon و Comcast نیز در این خصوص اعلام کرده‌اند برنامه های مشابهی به منظور تشویق مشترکان خود به ماندن در منزل و استفاده از خدمات اینترنتی ارائه خواهند داد و تمامی آنها تعهدنامه های کمیسیون فدرال ارتباطات را در این باره به امضا رسانده اند که طبق این کنوانسیون، متعهد شده‌اند که تا اطلاع ثانوی و تا زمان بحران شیوع ویروس کرونا هیچ کدام از حساب‌های اینترنتی مشترکان خانگی یا کسب و کارهای کوچک را در صورت عدم پرداخت هزینه، قطع نکنند و به همه کاربران آمریکایی ظرف ۶۰ روز آینده اینترنت نامحدود ارایه دهند.

منبع: خبرگزاری ایتنا

دکمه بازگشت به بالا