فناوری

سواحل و پارک‌های تفریحی کیش را بیشتر بشناسید

سواحل و پارک‌های تفریحی کیش را بیشتر بشناسید

—————- رپرتاژ آگهی —————–

کیش یکی از مقصد‌های پرطرفدار برای گردش در داخل کشور است. سالانه میلیون‌ها نفر از آنجا بازدید می‌کنند. این جزیره بخشی از استان هرمزگان در جنوب کشور است و در خلیج فارس واقع‌شده است. جزیره کیش با داشتن سواحل زیبا و طبیعت خاص‌اش معروف است و امکانات تفریحی و سیاحتی زیادی را در خود دارد.

 در آنجا می‌توانید در هتل‌های بسیار خوب اتاق رزور کنید و همیطور این جزیره شامل رستوران‌های بسیار عالی هم می‌شود که غذاهایی شاهانه را برای مشتریانشان سرو می‌کنند. از دیدنی‌های اصلی کیش سواحل و پارک‌های زیبای آنجاست.

 تور کیش  با داشتن هوای عالی و آفتابی و همینطور آب‌های پاک و زلال بهترین نقطه برای لذت بردن از دریا است. سواحل آنجا دارای ماسه‌های روشن و درخشنده است و در اطراف  جزیره مرجان وجود دارد که باعث ایجاد جلوه زیبای در دریا می‌شوند. در ادامه به معرفی برخی از بهترین سواحل و پارک‌های کیش خواهیم پرداخت.

پارک ساحلی میرمهنا

به گزارش سفر باتو ، این پارک دیکی از بهترین پارک‌های ساحلی کیش است و مکانی زیباست. در آنجا می‌توانید از منظره زیبای دریا لذت ببرید و محیط پارک سرسبز است. این پارک ساحلی در بلوار دریا قرار دارد و بسیاری از مراکز مهم کیش در نزدیکی اینجا واقع شده‌اند. این پارک شامل ساحل صخره‌ای و همچنین اسکله زیبایی نیز می‌شود. در آنجا می‌توان قایق کرایه کرد و یا به ماهیگیری پرداخت. در این پارک برای کودکان مکان بازی وجود دارد و از امکانات دیگر آنجا می‌توان به وجود چای‌خانه اشاره کرد.

پارک ساحلی سیمرغ

از دیگر پارک‌های زیبای کیش که دارای طبیعت زیبا و ساحل خوب است پارک سیمرغ است. این پارک در جنوب شرقی کیش واقع شده است و به دلفیناریوم کیش نزدیک است. در آنجا می‌توان از ساحل ماسه‌ای و عالی لذت برد و همچنین به دوچرخه سواری در جاده مخصوص پرداخت. در آنجا انواع ورزش‌های مختلف را می‌توان در فضای مخصوصشان بازی کرد که شامل پیست اسکیت، مسیر پیاده‌روی، بدمینتون و … می‌شود.

یک مجسمه زیبا در نزدیکی ساحل قرار دارد که به مجسمه سیمرغ مشهور است و جای خوبی برای عکاسی و ثبت خاطرات است.  تور دبی نیز به ویژه در فصل زمستان دیدنی است.

پارک هنگام کیش

پارک هنگام کیش بزرگ‌ترین پارک تفریحی کیش است. در آنجا می‌توانید طبیعتی زیبا را مشاهده کنید که همیشه سرسبز است. این پارک بهترین جا برای خانواده‌ها است. امکاناتی مانند آلاچیق در آنجا وجود دارد که آن را مکانی مناسب برای پیک‌نیک می‌کند. این پارک در نزدیکی مرکز خرید پردیس واقع شده است و شامل پیست دوچرخه‌سواری می‌شود.

پارک ساحلی مرجان

این پارک یکی از پارک‌های زیبای کیش است. در آنجه آلاچیق و پیست اسکی وجود دارد و می‌توان ورزش‌های مختلف آبی را نیز در آنجا تجربه کرد. ساحل این پارک یک ساحل صخره‌ای است و بسیار زیباست. انواع آبزیان را می‌توان در آنجا مشاهده کرد و مرجان‌ها به سادگی قابل مشاهده هستند. در این پارک امکان کرایه قایق‌های کف شیشه‌ای و مشاهده زیبایی‌های درون دریا امکان پذیر است. در اطراف این پارک کافه و رستوران وجود دارد و در نزدیکی مجتمع تجاری مرجان قرار گرفته است. قیمت تور استانبول آفر ویژه ارزان را از دست ندهید.

پارک ساحلی مرد ماهیگیر

از پارک‌های جالب کیش که به دلیل وجود مجسمه زیبایش معروف است پارک مرد ماهیگیر است. این پارک 4 هزار مترمربع مساحت دارد و یکی از بزرگ‌ترین مجسمه‌های ایران را در خود جای داده است. در این پارک فواره‌های زیبا قرار دارند و شامل طبیعتی زیبا و درختانی کهنسال می‌شود.

ساحل درختان نارگیل

یکی از سواحل زیبای کیش که مورد توجه گردشگران است ساحل درختان نارگیل است. این ساحل با مساحتی بالغ بر 20 کیلومتر یکی از زیبا‌ترین سواحل کیش محسوب می‌شود. درختان نارگیل در آنجا قرار دارند که تعدادشان  به 2500 نخل می‌رسد و این باعث شده ساحل جلوه‌ای رویایی و زیبا بگیرد. این ساحل در بخش شرقی کیش واقع شده و دسترسی خوبی دارد.

پارک آهوان کیش

یکی از بهترین دیدنی‌های کیش بوستان و باغ‌وحش آهوان است که از جاذبه‌های اصلی کیش محسوب می‌شود. در آنجا می‌توانید در کنار طبیعت زیبا و محوطه برای استراحت و همچنین مکان برای بازی کودکان از بوستانی زیبا نیز لذت ببرید که شامل آهو‌های زیبا می‌شود. در آنجا این موجودات آزادانه زندگی می‌کنند. همچنین در آنجا باغ وحشی شامل شیر، میمون، گوزن و دیگر موجودات می‌شود که دیدن آنها هم خالی از لطف نیست و جالب است. این پارک در انتهای بلوار فردوسی واقع شده است.

پارک شهر کیش

یکی از پارک‌های بزرگ کیش پارک شهر کیش است و دارای فضای زیبای طبیعی و امکانات مختلف تفریحی است. آنجا شامل دریاچه مصنوعی می‌شود و همچنین برای تفریح پیست اسکیت سواری، محوطه بازی کودکان و همچنین فروشگاه برای خرید دارد. آنجا شامل آبفشان زیبا می‌شود و بهترین جا برای رفتن بعد از غروب آفتاب است. آنجا با زیبایی طراحی و زیباسازی شده است و شامل امکانات خوبی برای خانواده‌ها است. بر روی دیوار‌های پارک می‌توانید نقاشی‌های زیبایی را مشاهده کنید که توسط هنرمندان کشیده شده است. دریاچه این پارک هم مکانی عالی برای تفریح است و شامل قایق پدالی می‌شود.

 

منبع: خبرگزاری ایتنا

دانلود سریال آمرلی سریال آمرلی
دانلود سریال گناه فرشته گناه فرشته
دکمه بازگشت به بالا