سریال خاتون
فناوری

فلزیاب خوب با قیمت مناسب را از کجا تهیه کنیم؟

فلزیاب خوب با قیمت مناسب را از کجا تهیه کنیم؟

—————- رپرتاژ آگهی —————–

در این مطلب قصد داریم ابتدا ویژگی های یک فلزیاب و طلایاب خوب را معرفی کنیم و سپس به سوالاتی مانند  فلزیاب را باید از کجا خریداری کنیم؟ خرید فلزیاب از شخص بهتر است یا از شرکت و … پاسخ دهیم.

بررسی ویژگی های هر محصول به مشتری کمک می کند تا بتواند آگاهی کاملی در زمینه مشخصات آن محصول و قیمت آن ها به دست آورده و بهترین و مناسب ترین انتخاب را داشته باشد.

 

فلزیاب




کسانی که از دستگاه های فلزیاب استفاده می کنند می دانند که ویژگی های مختلف دستگاه می تواند در رسیدن اهدافی که فرد دارد بسیار موثر باشد.

راهنمای انتخاب فلزیاب




به همین دلیل است که از میان مارک ها و انواع مختلفی که در بازار وجود دارد باید با اطلاعات دقیق برای خرید بهترین و مناسب ترین محصول مورد نظر اقدام نمود.

یکی از مهم ترین و اساسی ترین نکات در خرید دستگاه طلایاب این است که برای خرید این محصولات نباید زیاد به مارک و برند توجه نمود و بیشتر به کیفیت و امکانات دستگاه توجه کنید.

تنوع آب و هوایی و خاک مورد استفاده در نقاط مختلف جغرافیایی باعث شده است تا شاهد تنوع مدل های مختلف این محصولات باشیم.

این تنوع محصولات از یک طرف می تواند به عنوان یک ویژگی مثبت و خوب در نظر گرفته شده و باعث شود تا افراد، انتخاب های بیشتری داشته باشند.

اما همین انتخاب های بیشتر در برخی از موارد ممکن است باعث ایجاد دغدغه هایی برای افراد در انتخاب بهترین و مناسب ترین نوع فلزیاب از میان دستگاه های موجود در بازار شود.

علاوه بر این بسیاری از شرکت های داخلی با توجه به عدم رعایت حقوق کپی در ایران، نمونه های ساخت داخل فلزیاب را با عنوان برند های معتبر و مطرح جهانی به فروش می رسانند که همین امر باعث شده است تا اعتماد به مدل های مختلف طلایاب در ایران پایین بیاید.

 

بررسی ویژگی های مختلف فلزیاب




اما در تنوع مدل های مختلف این محصول، می توان با توجه به ویژگی هایی مد نظر و مورد نیاز بهترین و مناسب ترین نوع طلایاب را خریداری نمود.

 

ویژگی های فلزیاب خوب




در تبلیغات بسیاری از شرکت های سازنده ی این محصولات از عمق نفوذ های 30 و 40 متری برای انواع مدل های مختلف استفاده می شود که امری کاملاً اغراق آمیز است.

یک دستگاه طلایاب خوب باید عمق حداقل 3 متری داشته باشد تا بتواند به عنوان یک دستگاه طلایاب افراد را به هدف های خود نزدیک کند.

یکی دیگر از ویژگی های دستگاه فلزیاب را می توان استفاده از نشانگر حساسیت و متراژ دانست تا زمانی که از آن به عنوان یک دستگاه طلایاب استفاده می شود به خوبی نسبت به فلز های پیدا شده در عمق زمین حساسیت نشان داده و این حساسیت را روی دستگاه به کاربر اعلام نماید.

 

قابلیت حمل بالا




یکی از مهم ترین ویژگی های انواع مدل های دستگاه موجود در بازار را می توان وزن و ابعاد آن دانست.

هر چه فلزیاب مورد نظر دارای ابعاد و وزن مناسب تری باشد قابلیت حمل آن نیز بیشتر شده و نگهداری آن نیز آسان تر است.

با توجه به اینکه این دستگاه ها معمولاً توسط افراد در مسیر های سخت حمل می شود، وزن و ابعاد مناسب آن می تواند کارایی دستگاه را بالا برده و استفاده از آن در مسیر های کوهستانی که احتمال پیدا کردن طلا و انواع فلزات گرانبها بیشتر است را آسان تر نماید.

 

تغییر فرکانس




یکی دیگر از ویژگی های دستگاه فلزیاب که می تواند به عنوان طلایاب مورد استفاده قرار بگیرد، امکان تغییر فرکانس است.

با توجه به اینکه در جاهایی که دارای خاک نرم است لازم است تا عمق بیشتری مورد جست و جو و کاوش قرار بگیرد، باید بتوان فرکانس دستگاه را بالا برد.

این در  حالی است که در محیط هایی با صخره های سخت برای بالا بردن قابلیت نفوذ پذیری دستگاه طلایاب، بهتر است فرکانس دستگاه پایین باشد تا به راحتی از موانع سخت عبور کند و افراد را به هدف های مورد نظر خود نزدیک نماید.

البته مهم ترین عامل در تعیین قیمت یک فلزیاب را می توان امکان حذف ذرات ناخواسته دانست.

 

فلزیاب خوب و با کیفیت را از کجا خریداری کنیم؟


 

اهمیت خرید دستگاه فلزیاب از شرکت ماوراء

با توجه به تنوع برند های موجود در بازار این سوال برای افراد و دوستدارن دستگاه فلزیاب به وجود می آید که این دستگاه را از شخص خریداری نموده و یا اینکه برای خرید آن به شرکت های معتبر در این زمینه مراجعه نمایند.

شرکت ماوراء که بزرگترین وارد کننده ی دستگاه های فلزیاب، طلایاب در بین شرکت های داخلی فعال در این زمینه می باشد، با بیش از 18 سال فعالیت در زمینه ی مشاوره و فروش این دستگاه ها خدمات بسیار ویژه و منحصر به فردی را به مشتریان ارائه کرده است.

برای دسترسی به شرکت ماوراء که دارای شماره ی ثبت 5873 در سازمان امور ثبت شرکت های داخلی می باشد، بهتر است به آدرس کرج – ۴۵ متری گلشهر –خیابان درختی – جنب بانک تجارت – ساختمان ایران زمین – طبقه پنجم – آقای مهندس قدرتی مراجعه نموده و بهترین و مناسب ترین فلزیاب و طلایاب را با پایین ترین قیمت ها خریداری نمود.

خرید دستگاه فلزیاب از شرکت ماوراء به دلیل کیفیت بالا و قیمت بسیار مناسب می تواند ضمن صرفه جویی در هزینه ها، می تواند دغدغه های شما برای خرید یک دستگاه مطمئن و با کیفیت را از بین ببرد.

 

خرید دستگاه فلزیاب با کیفیت از شرکت ماوراء




علاوه بر این تمامی دستگاه های فلزیاب و طلایاب شرکت ماوراء دارای گارانتی و خدمات پس از فروش معتبر می باشد.

به همین دلیل است که توصیه می شود به سراغ خرید فلزیاب از شخص نروید تا فلزیاب های بی کیفیت و تقلبی نصیبتان نشود.

 

منبع: خبرگزاری ایتنا

دکمه بازگشت به بالا