سریال خاتون
فناوری

هدایای نوروز ۱۳۹۹ ایرانسل اعلام شد

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، این اپراتور ضمن تبریک فرارسیدن سال جدید به هموطنان عزیز، اعلام می‌کند از روز اول فروردین تا نیمه شب سیزدهم این ماه، مشترکان می‌توانند یک گیگابایت اینترنت رایگان هدیه بگیرند. این بسته تنها یکبار قابل فعال‌سازی است.

ایرانسل

علاوه بر این، از اولین روز عید نوروز تا نیمه شب سومین روز فروردین، مشترکان می‌توانند با مراجعه به بخش تکان شگفت انگیز در اپلیکیشن ایرانسل من، یکی از ۱۰۰ برنده ۱۰۰ گیگابایت اینترنت هدیه باشند.

پیش از این، ایرانسل از ۲۷ اسفندماه ۱۳۹۸ تا روز ۴ فروردین ۱۳۹۹، این امکان را فراهم کرده بود که مشترکان بتوانند از بسته‌های ویژه ۳ گیگابایتی با قیمت مقرون به صرفه ۱۲ هزارتومان استفاده کنند.

بسته‌ عیدی یک گیگابایتی مشترکان ایرانسل، از طریق شماره گیری کد دستوری #1399* یا اپلیکیشن ایرانسل من، فعال می‌شود.

مشترکان ایرانسل که هنوز اپلیکشن ایرانسل من را نصب نکرده‌اند، می‌توانند از بازارهای معتبر ارائه دهنده اپلیکیشن یا وبسایت ایرانسل، این اپلیکیشن را دریافت و نصب کنند. همینطور، این امکان فراهم شده است تا لینک آن با شماره گیری #۴۵* از طریق پیام کوتاه در اختیار مشترک قرار گیرد.

ایرانسل در اسفندماه ۱۳۹۸، همزمان با شیوع ویروس کرونا، بسته ۱۰۰ گیگابایتی رایگان برای مشترکان اینترنت ثابت یا TD-LTE در نظر گرفته بود که آن را تا ۷ فروردین ماه ۱۳۹۹ تمدید کرده است.

ایرانسل امید دارد سال ۱۳۹۹، سالی سرشار از سلامت برای تک تک هموطنان عزیز باشد.

2121

منبع خبر: خبر آنلاین

دکمه بازگشت به بالا