سریال خاتون
فناوری

طراحی آنلاین کارت ویزیت

طراحی آنلاین کارت ویزیت

—————- رپرتاژ آگهی —————–

 

کارت ویزیت




کارت ویزیت یکی از ابزارهای ضروری و قابل دسترس جهت بازاریابی کسب و کار و معرفی نام تجاری شرکت شما می باشد. یکی از راه های توسعه کسب و کار، نقش بستن نام و طرح کسب و کار شما در ذهن مشتری از طریق طراحی و چاپ کارت ویزیت حرفه ای و خاص می باشد. طراحی یک کارت ویزیت بسیار مهم است زیرا باعث ماندگاری مشخصات کسب و کار شما نزد مشتری می شود.

 

مزایای کارت ویزیت




1-    کارت ویزیت، نام شما و کسب ‌وکارتان را به مشتریان معرفی می کند.

2-    این کارت ها می توانند به شما کمک کنند تا اطلاعاتتان را به سرعت انتقال دهید.

3-    با داشتن کارت ویزیت، راه های ارتباطی با کسب و کارتان را به مشتریان معرفی می کنید.

4-    کارت ویزیت، افراد را مجبور به پیگیری می کند.

5-    کارت های ویزیت، سبک و شخصیت کاری و حرفه ای بودن شما را نشان می دهند. 

6-    داشتن یک کارت ویزیت، شما را روی یک هدف متمرکز نگاه می دارد.

7-    کارت ویزیت با کیفیت و جذاب مانند یک تبلیغات تلویزیونی، در ذهن مخاطب ماندگار می ماند.

8-    کارت ویزیت وسیله ای برای بازاریابی و تبلیغات دهان به دهان مشتریان است و می‌ تواند بین مردم چرخش کند.

 


 

بررسی ابعاد کارت ویزیت




1-    محتوا: هر  اطلاعاتی که روی کارت درج می شود را محتوای کارت ویزیت می نامند.

2-     فرم: ساختار و سبک طراحی کارت، در حقیقت همان فرم اصلی کارت ویزیت را تشکیل می دهد.

3-    جنس: انواع کارت ویزیت از لحاظ جنس و نوع ساخت شامل كارت ويزيت كتان، كارت ويزيت لمينت،كارت ويزيت آهنرباي، كارت ويزيت سلفون (براق و مات) و كارت ويزيت شيشه اي می باشد.

 

انواع طراحی کارت ویزیت




1-    طراحی اختصاصی

یک طرح اختصاصی توسط گروه طراحی طرح دات آی آر بر اساس اطلاعات مورد نظر شما نظیر اسم، آدرس، تلفن، لوگو و … طراحی شده و برای شما ارسال می گردد. در صورتی که تغییراتی مد نظر شما باشد، جهت نهایی کردن طرح روی آن انجام می شود و سرانجام طرح نهایی مد نظر شما آماده چاپ می شود.

2-    طراحی طبق طرح آماده

 تعداد زیادی طرح آماده در وب سایت ما و وب سایت های مختلف موجود می باشد که در صورت مشاهده و  تمایل به طراحی مشابه آن ها، با هزینه کمتری، مطابق با اطلاعات شخصی شما، طبق همان الگوی طراحی اعلام شده، طراحی کارت ویزیت برایتان انجام خواهد شد و کلیت طرح دقیقا مانند نمونه انتخابی می باشد.

3-    استفاده از طراحی آنلاین

 شما می توانید از خدمت جدیدی که در سایت های ایرانی و خارجی ارائه گردیده استفاد کنید و طراحی کارت ویزیت آرایشگاه زنانه را با سلیقه خودتان و بدون نیاز به علم و دانش خاصی در این زمینه طراحی کنید. بدون آنکه در زمینه طراحی تخصصی داشته باشید می توانید از اینترنت استفاده کرده و بصورت آنلاین، بک گراند مورد نظر را انتخاب کنید، نوشته ها، عکس و لوگوی مد نظر را به آن اضافه و جایگذاری کرده و طبق سلیقه خودتان، طراحی آنلاین کارت ویزیت را انجام دهید.

 


 

طراحی آنلاین کارت ویزیت




هیچکس در این شکی ندارد که یک گرافیک زیبا و یک هویت بصری جذاب، تاثیری جدی در موفقیت هر کسب و کاری دارد. اما هرکسی از پس هزینه های آن بر نمی آید و اگر هم کسی بخواهد خودش کار طراحی را انجام دهد، هفته ها و بلکه ماه ها باید وقت بگذارد تا اولویات این کار را یاد بگیرد، از کار با فتوشاپ گرفته تا یادگیری   h3اصول گرافیک و طراحی

یک راه دیگر هم پیش رو هست، استفاده از ابزارهای طراحی آنلاین که بعضی از سایت های چاپ آنلاین به آن مجهز هستند. این ابزارها به نوعی لقمه جویده را در دهان شما می گذارند و با کمی تمرین،‌ می توانید طرح هایی درست و حسابی خلق کنید.

با این سرویس می توانید طرحی را انتخاب کنید، طرح را در زمانی کوتاه با وارد کردن تصاویر، تغییر در رنگ، چیدمان و… دگرگون کنید و متناسب با سلیقه خود شخصی سازی کنید. طرح خود را برای نظر سنجی بین دوستان و همکاران به اشتراک بگذارید و سپس طرح خود را برای چاپ تایید، نمایید. طرح دات آی آر، کارت ویزیت شما را با بهترین کیفیت چاپ و برای شما ارسال خواهد کرد.

 

مزایای نرم افزارهای تحت وب طراحی آنلاین




1-    با استفاده از نرم افزار های طراحی آنلاین کارت ویزیت می توانید در زمان صرفه جویی کنید و بدون معطلی برای اجرای اتد طرح توسط طراح گرافیک، به طرح مورد نظر خود دست یابید.

2-    حتی اگر شما تجربه ای از طراحی گرافیک نداشته باشید، می توانید در این سایت ها، طرح های بسیار زیبایی بسازید. 

3-    شما می توانید بدون کوچکترین دانش تخصصی در هر ساعت از شبانه روز برای خود و مشتریان خود طراحی کنید.

4-    حتی می توان طرح مد نظر خود را از میان صدها طرح که قابلیت تغییر رنگ، استایل، افکت، نوشتار و ساختار دارند، انتخاب کرد.

5-    طراحی آنلاین کارت ویزیت باعث صرفه جویی در هزینه بدون نیاز به پرداخت هزینه طراحی به طراحان گرافیک می شود.

 

معایب نرم افزارهای تحت وب طراحی آنلاین




1.    ممکن است که اصول و استاندارد های چاپی در طراحی آنلاین کارت ویزیت رعایت نشود.

2.    امکان عدم ساخت سایز صحیح از فایل، جهت چاپ وجود دارد.

3.    شاید محصول چاپی با طرح اجرا شده متفاوت باشند.

4.    ممکن است با این روش، تخریب حرفه و ارزش طراحی گرافیک صورت پذیرد.

5.    شاید محدودیت هایی در اجرای طرح های خلاقانه و اختصاصی وجود داشته باشد.

 


 

سایت های ایرانی جهت طراحی کارت ویزیت آنلاین 




همانطور که می دانید در طراحی کارت ویزیت سنتی شما باید یک نفر را استخدام کنید تا یک کارت ویزیت برای شما طراحی کند و در قبال این طراحی باید شما هزینه ای پرداخت کنید. اما اگر شما خوش سلیقه باشید و بتوانید رنگ ها را با هم ست کنید و از فونت های مناسب برای نوشته های خود استفاده کنید خیلی راحت می توانید کارت ویزیت خود را طراحی کنید. در سایت های ایرانی کمتر سرویس رایگانی وجود دارد که بتوانید کارت ویزیت خود را در آن طراحی و دانلود کنید.

به طور مثال در سایت های ایرانی برای طراحی کارت ویزیت املاک، شما می توانید با استفاده از ابزارهایی که این سایت در اختیار شما قرار داده است قالب کارت ویزیت خود را انتخاب و آن را برای خود ویرایش کنید ولی دیگر اجازه دانلود و ذخیره کارت ویزیت را به شما نمی دهد و در عوض در مقابل پرداخت هزینه می توانید طرحی که ایجاد کرده اید را سفارش دهید تا برایتان چاپ کنند.

 

تعدادی از این ابزارهای خارجی جهت طراحی آنلاین 




سایت ها و نرم افزارهای زیادی برای طراحی آنلاین کارت ویزیت وجود دارند که ما می توانیم برای طراحی از آن ها استفاده کنیم. در زیر تعدادی از آن ها را نام می بریم:

 Canva (کانوا)، BeFunky (بی فانکی)، Snappa (اسنپا)، Pablo (پابلو)، Recite This (ریسایت دیس)، Pictaculous (پیکتالوس)، ColorZilla (کالرزیلا)، Piktochart (پیکتوچارت)، Infogr.am (اینفوگرام)، PicMonkey (پیک مانکی)، Pixlr (پیکسلر) و Tinkercad (تینکرکد)

 

منبع: خبرگزاری ایتنا

دکمه بازگشت به بالا