سریال خاتون
فناوری

محدودیت جدید برای آمازون وضع شد

محدودیت جدید برای آمازون وضع شد


دادگاه فرانسه تأکید کرد آمازون تنها اجازه انبار کالاهای ضرروی و اقلام بهداشتی را دارد و در صورتی‌که از این دستور سرپیچی کند، روزانه یک میلیون یورو جریمه خواهد شد.

به گزارش ایتنا از فارس، این شرکت فناوری روز گذشته با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد، به فروشندگان اجازه می‌دهد تا حمل و نقل کالاهای غیر ضروری به انبارها را در آمریکا از سر بگیرند.

این درحالیست که آمازون برای رفع هرچه بهتر تقاضای مصرف کننده ماه گذشته اعلام کرد که مراکز آن فقط محموله‌های پزشکی و کالاهای نظافت خانگی را از تجار مستقل می‌پذیرند.

به گزارش تک‌کرانچ، دادگاهی در فرانسه این حکم را صادر کرده است که آمازون فقط باید اقلام مربوط به محصولات ضروری، مانند مواد غذایی و بهداشتی را بپذیرد.

دادگاه برای رعایت این دستور ۲۴ ساعت به آمازون مهلت داده و این شرکت برای هر روز که نتواند از این دستورالعمل پیروی کند، با مجازات روزانه یک میلیون یورو روبرو خواهد شد. برای شروع، این حکم برای یک ماه اعتبار دارد.

آمازون قبلاً سفارشات برخی از کالاهای غیر ضروری در فرانسه و ایتالیا را متوقف کرده بود و اولویت اصلی آن تحویل‌های مهم  مانند مواد غذایی، محصولات بهداشتی و مراقبت شخصی بود؛ اکنون، آمازون چاره‌ای جز محدود کردن تحویل‌ها حتی در فرانسه ندارد.

این موضوع توسط یک اتحادیه به دادگاه ارائه شد که به دنبال این بود، انبارهای آمازون برای محافظت از کارمندان به کلی بسته شود. 

منبع: خبرگزاری ایتنا

دکمه بازگشت به بالا