فناوری

گوگل فعلا کارمند جدید استخدام نمی‌کند

گوگل فعلا کارمند جدید استخدام نمی‌کند

ساندار پیچای، مدیر ارشد اجرایی شرکت گوگل به تازگی با انتشار بیانیه و ایمیلی به تمامی کارکنان و پرسنل این شرکت از کاهش شدید روند استخدام گوگل خبر داده است.

به گزارش ایتنا از ایسنا، گوگل که تحت‌تاثیر شیوع گسترده ویروس کرونا تصمیم گرفته از منابع مالی و انسانی خود به بهترین شکل ممکن بهره گیری کند، در این خصوص خاطرنشان کرده است: از آنجایی که شیوع گسترده ویروس خطرناک و مرگبار کرونا تاثیر و تبعات منفی متعددی بر شرکت‌های مختلف از جمله گوگل داشته است، ما تصمیم گرفته‌ایم روند استخدام نیروهای انسانی جدید را به شدت کاهش دهیم تا بدین ترتیب بتوانیم مدیریت بهتر و بیشتری بر روی فعالیت‌های کنونی خود در بخش های مهم و حساس داشته باشیم.

این بیانیه همچنین تاکید کرده است: این شرکت قصد دارد از منابع مالی و انسانی خود در مسائل و مراکز استراتژیک و مهمی همچون توسعه دیتاسنترها و مارکتینگ در بحبوحه همه گیری بیماری کشنده کووید ۱۹ استفاده بهینه تری کند.

گوگل در سال ۲۰۱۹ میلادی حدود ۲۰ هزار نفر را به استخدام خود درآورد و هدف مشابهی برای سال ۲۰۲۰ نیز داشت که حالا به نظر می رسد که طبق بیانیه جدید گوگل، این شرکت از استخدام نیروهای انسانی جدید در کشورهای مختلف جهان صرف نظر کرده است.

منبع: خبرگزاری ایتنا

دانلود سریال آمرلی سریال آمرلی
دانلود سریال گناه فرشته گناه فرشته
دکمه بازگشت به بالا