سریال خاتون
فناوری

آیفون SE جدید با قیمت 399 دلار عرضه خواهد شد

آیفون SE جدید با قیمت 399 دلار عرضه خواهد شد

اپل به‌تازگی نسخه جدید آیفون SE را باقابلیت‌های آیفون 11 در اندازه 4.7 اینچ و با قیمت اولیه 399 دلار به بازار عرضه کرد.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  cnet، اپل در روز چهارشنبه آیفون SE جدید خود را با صفحه‌نمایش 4.7 اینچی عرضه کرد. این تلفن همراه هوشمند درواقع همان آیفون 11 است که در قالب آیفون 8 عرضه شده است. آیفون SE جدید مانند نسخه قبلی خود به قیمت 399 دلار به بازار عرضه می‌شود و با آن اشتراکات زیادی دارد.
 
شما می‌توانید از روز جمعه آیفون SE جدید را پیش‌خرید کنید و در 24 آوریل آن را دریافت کنید. این همراه هوشمند ارزان‌قیمت اپل در سه رنگ سیاه، سفید و قرمز عرضه می‌شود و سه مدل حافظه مختلف 64، 128 و 256 گیگابایتی برای آن در نظر گرفته شده است. قیمت در نظر گرفته شده برای هر مدل به ترتیب 399، 449 و 549 دلار است و بخشی از درآمد حاصل از فروش رنگ قرمز این محصول به  مبارزه با کرونا اهدا می‌شود.
 
 
 
مخاطبان این همراه هوشمند افراد آیفون دوستی هستند که قصد ندارند تا مبالغ بالایی را صرف خرید آیفون 11 بکنند. همچنین کسانی که به همراه‌های هوشمند سایز کوچک نیز علاقه دارند می‌توانند به خرید این محصول فکر کنند. بسیاری از قابلیت‌های آیفون 11 و آیفون 11 پرو از قبیل پردازنده A13 بایونیک، شارژ بی‌سیم Qi و صفحه‌نمایش True Tone برای آیفون SE جدید نیز عرضه شده است.
 
این آیفون حدید از یک دوربین تک لنزی 12 مگاپیکسلی در بدنه پشتی استفاده می‌کند و قابلیت‌هایی نظیر حالت پرتره، HDR هوشمند و پایداری تصویر نوری برای این دوربین ارائه شده است. تمامی این قابلیت‌ها مشابه قابلیت‌های عرضه شده برای آیفون 11 و آیفون 11 پرو است. همچنین قابلیت فیس‌آی.دی جای خود را در این تلفن همراه به تاچ آی‌دی داده است. همچنین کابل لایتنینگ نیز برای این دستگاه عرضه شده است اما از جک 3.5 میلی‌متری خبری نیست.
 
منبع: خبرگزاری ایتنا

دکمه بازگشت به بالا