سریال خاتون
فناوری

جزئیات جدید از آنر X10 و ایکس پرو 10

جزئیات جدید از آنر X10 و ایکس پرو 10

برند آنر قرار است در ۲۰ می (۳۱ اردیبهشت) موبایل جدیدی به نام «آنر X10» را رونمایی کند. اما پیش از رونمایی دستگاه مشخصات کامل و قیمت این دستگاه و همچنین نسخه Pro آن در فضای آنلاین منتشر شده است.

طبق اطلاعات موجود هر دو دستگاه ویژگی‌های یکسانی دارند مانند نوع نمایشگر، پردازشگر و ظرفیت باتری.

به گزارش ایتنا از مهر، موبایل آنر X10 دارای نمایشگری با وضوح ۲۴۰۰ در ۱۰۸۰ است. همچنین یک پردازشگر Kirin820 نیز در آن به کار رفته که نشان می دهد موبایل مذکور از فناوری 5G پشتیبانی می کند. RAM این موبایل ۶ گیگابایت است و حافظه ذخیره آن در دو نسخه ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی  ارائه شده است. در کنار این موارد دوربین سلفی این دستگاه ۱۶ مگاپیکسلی است که در شرکت سونی ساخته شده است. پشت موبایل نیز ۳ دوربین ۴۰، ۸ و ۲ مگاپیکسلی وجود دارد. باتری آن نیز ۴۲۰۰ میلی آمپری است. قیمت این دستگاه با حافظه ۶۴ گیگابایتی۲۵۴ دلار و با حافظه ۱۲۸ گیگابایتی ۲۸۳ دلار است.

موبایل «آنرX10 Pro»  نیز با وضوح تصویر ۲۴۰۰ در ۱۰۸۰ عرضه می شود. اما اندازه نمایشگر مشخص نیست. این دستگاه هم مانند X10 مجهز به پردازشگر Kirin820 است. علاوه برآن فناوری خنک کنندگی نیز در موبایل به کار رفته است.

 RAMاین موبایل ۸ گیگابایت و حافظه داخلی آن ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت است. پشت دستگاه ۴ دوربین۴۰،۸،۲ و ۲مگاپیکسلی وجود دارد. باتری آن نیز مانند X10 است و ۴۲۰۰ میلی آمپر ظرفیت دارد. قیمت این دستگاه با حافظه ۱۲۸ گیگابایتی۳۳۹ دلار و با حافظه ۲۵۶ گیگابایتی ۳۸۲ دلار است.

منبع: خبرگزاری ایتنا

دکمه بازگشت به بالا