سریال خاتون
فناوری

ایلان ماسک: حتی اگر دستگیرم کنید باز هم خط تولید تسلا را باز می‌کنم

ایلان ماسک: حتی اگر دستگیرم کنید باز هم خط تولید تسلا را باز می‌کنم

ایلان ماسک در قالب توییتی اعلام کرد که حتی اگر دستگیر شود هم کارخانه خود در کالیفرنیا را بازگشایی خواهد کرد و ترامپ هم از او حمایت کرده است.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  cnet، تسلا برخلاف شرایط دولت محلی به‌صورت رسمی فرایند تولید را در روز دوشنبه در کارخانه فریمانت کالیفرنیا آغاز کرد. ایلان ماسک به‌عنوان مدیر ارشد اجرایی تسلا تائید کرد که کارمندان باید به کار خود بازگردند و به‌خصوص اعلان کرد که این تصمیم برخلاف دستور مقامات محلی شهرستان آلامدا برای ماندن در خانه اتخاذ شده است.
 
او همچنین اعلام کرد که حتی حاضر است به قیمت بازگشایی کارخانه‌های خود بازداشت شود. ترامپ نیز پشتیبانی خود از ایلان ماسک را اعلام کرد که از کالیفرنیا خواست که به تسلا و ماسک اجازه بازگشایی کارخانه‌اش را بدهند. تسلا کارخانه خود را در روز دوشنبه و قبل از توییت ترامپ در این رابطه بازگشایی کرد.
 
 
 
توییت‌های ترامپ و ماسک پس از اعلام رسمی بازگشایی کارخانه تسلا در تاریخ 11 مه و برخلاف دستورات دولت محلی ارائه شد. جمعه گذشته گوین نیوسام به‌عنوان فرماندار کالیفرنیا اعلام کرد که برخی از کارخانه‌ها می‌توانند آغاز به کار کنند اما مقامات محلی شهرستان آلامدا (محل استقرار کارخانه فریمانت تسلا) چنین تصمیمی را اتخاذ نکردند.
 
گزارش‌های به‌دست‌آمده از ورود و خروج کارکنان به تأسیسات فریمانت تسلا خبر دادند و تصاویر به‌دست‌آمده از فاکس نیوز حاکی از آن بود که پارکینگ‌های این شرکت از اتومبیل پرشده‌اند. یکی از کارمندان به خبرنگاران اعلام کرد که شیفت کاری او در این کارخانه در 6 بعدازظهر روز یکشنبه آغاز شده و تا 6 صبح دوشنبه ادامه داشته است.
 
او اعلام کرد که کارخانه تسلا برقرار است و نگرانی‌های خود را در رابطه با رعایت نشدن پروتکل‌های بهداشتی در این کارخانه ابزار کرد. مقامات شهرستان آلامدا در روز دوشنبه با انتشار بیانیه‌ای اعلام کردند که آگاه شده‌اند که کارخانه تسلا در فریمانت برخلاف دستورات اعلام شده بازگشایی شده است. آن‌ها همچنین اعلام کردند که این رابطه و برای رسیدن به توافقی جامع با تسلا مذاکره خواهند کرد.
 
منبع: خبرگزاری ایتنا

دکمه بازگشت به بالا