فناوری

تجربه بهره‌مندی از نمایشگری منحصر به‌فرد در آیفون 12 پرو با تکنولوژی ProMotion

تجربه بهره‌مندی از نمایشگری منحصر به‌فرد در آیفون 12 پرو با تکنولوژی ProMotion


در حدود یک سال اخیر، عرضه اسمارتفون‌های پرچمدار اندرویدی با نمایشگرهایی با نرخ تازه‌سازی (ریفرش) 90 هرتز و 120 هرتز به رخدادی اساسا نرمال تبدیل شده است، که باعث شده تا آیفون 11 پرو اپل و نمایشگر فقط 60 هرتزی آن از قافله عقب بماند. ولی، آنگونه که از گزارش منتشر شده توسط EverythingApplePro (از طریق اکانت توئیتری درزدهنده Max Weinbach) پیداست، این وضعیت احتمالا به زودی تغییر خواهد کرد.

 

به گزارش ایتنا و به نقل از مشبل، آیفون 12 پرو، که در سال جاری عرضه خواهد شد، یک نمایشگر 120 هرتزی خواهد داشت، درست مانند گلکسی S20 سامسونگ و وان‌پلاس 8. حدس زدن این رخداد کار نسبتا آسانی است، چرا که جدیدترین دستگاه‌های آیپد پرو اپل مجهز به نمایشگر 120 هرتز ProMotion شده‌اند که به طور اتوماتیک نرخ ریفرش را بسته به آنچه روی صفحه نمایش داده می‌شود تنظیم می‌کند. اگر شما تاکنون با یک گوشی 120Hz کار کرده باشید قاعدتا متوجه شده‌اید که تفاوت ظریف اما قابل توجهی حاصل شده است: کار با آن از هر نظر حسی روان‌تر و جواب‌دهنده‌تر پیدا کرده است.

 

بنا بر این گزارش، گوشی فوق پیشرفته آیفون 12 پرو 6.1 اینچی و همچنین آیفون پرو مکس 6.7 اینچی یک نمایشگر ProMotion خواهند داشت، در حالی که مدلهای ارزانتر 5.4 اینچی و 6.1 اینچی (بله درست متوجه شدید، اپل ممکن است در پاییز امسال چهار آیفون جدید عرضه کند) همچنان با نمایشگر 60 هرتزی عرضه خواهند شد. همه این آیفون‌های جدید یک نمایشگر OLED خواهند داشت.

 

مدل‌های جدید Pro به یک سیستم تشخیص چهره ارتقایافته با یک میدان دید گسترده‌تر مجهز خواهند بود، که باعث می‌شود تشخیص چهره شما از زوایای نامعمولتر بهبود یابد؛ همچنین به یک سنسور لیدار در پشت مجهز می‌شوند – که این هم درست مانند آن چیزی خواهد بود که برای آیپد پرو جدید رخ داد. سنسور تشخیص چهره جدید در ناچی کوچکتر از آنچه در آیفون 11 پرو دیده‌ایم خواهد بود.

 

اطلاعات دیگر موجود در این گزارش عبارتند از عرضه آیفون 12 پرو با رنگ سرمه‌ای، بزرگتر شدن باتری برای مدل‌های پرو و زوم اپتیکال 3 برابر (که نسبت به زوم 2 برابر مدل‌های قبلی بهبود یافته است) برای مدل‌های پرو.

 

 

منبع: خبرگزاری ایتنا

دانلود سریال آمرلی سریال آمرلی
دانلود سریال گناه فرشته گناه فرشته
دکمه بازگشت به بالا