سریال خاتون
فناوری

گیفت کارت استور | خرید گیفت کارت به صورت سریع و ارزان

گیفت کارت استور | خرید گیفت کارت به صورت سریع و ارزان

—————- رپرتاژ آگهی —————–

گیفت کارت استور به نشانی giftcardstore.ir مرجع خرید سریع گیفت کارت در ایران است که شما می‌توانید از آن اقدام به خرید گیفت کارت سرویس‌های مختلف نظیر گیفت کارت اپل استور و گیفت کارت گوگل پلی استور کنید.

در این وب سایت آسان‌ترین و سریع‌ترین روش برای خرید گیفت کارت آماده ارائه شده است تا به صورت دیجیتالی و آنی بتوانید گیفت کارت را دریافت کرده و دیگر نیازی به مراجعه به مغازه یا مرکز فروش خاص نداشته باشید.

در گیفت کارت استور تمامی کارها به صورت مکانیزه و دیجیتالی انجام می‌شود تا علاوه بر افزایش سطح امنیت، سرعت در خرید گیفت کارت نیز افزایش پیدا کند.

 




اگر از دستگاه‌های برند اپل استفاده می‌کنید، می‌توانید با خرید گیفت کارت اپل استور هر یک از اپلیکیشن‌های ارائه شده در سرویس‌های مختلف اپل را برای خود خریداری کنید. خرید گیفت کارت اپل استور برای داشتن تجربه‌ای فوق‌العاده در زمینه استفاده و نصب اپلیکیشن‌ها و بازی‌های اورجینال از سرویس اپ استور در آیفون، آیپد و مک به کار میاید و می‌توانید بهترین امکانات را برای کار با دستگاه‌های هوشمند و دیجیتالی خود در اختیار داشته باشید.

با خرید گیفت کارت اپل استور می‌توانید فتوشاپ را برای آیپد خود خریداری کنید یا به نرم افزارهای حرفه‌ای Logic Pro X و Final Cut Pro در مک دسترسی داشته باشید. علاوه بر این تمامی بازی‌های ارائه شده برای آیفون از طریق این گیفت کارت برای شما فعال می‌شوند و بدون محدودیت می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

از طرف دیگر، خرید گیفت کارت اپل استور به شما امکان فعال سازی اشتراک سرویس‌های مهمی نظیر Apple Music و Apple Arcade را نیز می‌دهد تا از آن طریق بتوانید بهترین امکانات را در گوشی هوشمند، تبلت یا کامپیوتر شخصی خود داشته باشید.

خرید گیفت کارت اپل استور و استفاده از آن چگونه است؟

خرید گیفت کارت اپل استور و استفاده از آن با گیفت کارت استور بسیار آسان است. شما می‌توانید این گیفت کارت را در وب سایت یاد شده سفارش دهید و در همان لحظه کد آن را دریافت کنید. پس از انجام این کار کافی است به بخش تنظیمات اپ استور رفته و در بخش Redeem a Code کد دریافتی را وارد کنید تا اپل آیدی شما شارژ شود.

پس از شارژ حساب اپل آیدی می‌توانید به آسانی هر یک از اپلیکیشن‌ها یا بازی‌های ارائه شده توسط اپل را در دستگاه‌های هوشمند و دیجیتالی خود دریافت کنید.

 




اگر از تلفن‌های هوشمند اندرویدی استفاده می‌کنید، خرید گیفت کارت گوگل پلی استور به شما این امکان را می‌دهد تا از طریق سرویس گوگل پلی استور اقدام به دانلود و نصب اپلیکیشن‌ها و بازی‌های مختلف کنید.

خرید گیفت کارت گوگل پلی امکان اجرای تمامی بازی‌ها و اپلیکیشن‌های پولی ارائه شده در گوگل پلی استور را به شما می‌دهد. علاوه بر این می‌توانید با پرداخت درون برنامه‌ای تبلیغات بازی‌ها را حذف کنید و خیلی آسان و راحت اقدام به دانلود و نصب اپلیکیشن‌ها و بازی‌های مورد نظر خود کنید.

گفتنی است که این روش باعث می‌شود تا به اپلیکیشن‌ها و بازی‌های اورجینال دسترسی داشته باشید و دیگر نگران دانلود و نصب بازی‌های کرک و مشکلات آن‌ها نباشید.

 


 

خرید گیفت کارت در کمتر از 60 ثانیه

خرید گیفت کارت از گیفت کارت استور فقط و فقط 60 ثانیه زمان می‌برد و می‌توانید به صورت سریع و بهینه اقدام به دریافت کد گیفت کارت خود کنید.

کافی است وارد وب سایت گیفت کارت استور شوید و گیفت کارت مورد نظر خود را سفارش دهید. پس از انجام این کار کد گیفت کارت در همان لحظه به شما نشان داده می‌شود.

 

از پشتیبانی 24 ساعته گیفت کارت استور مشورت بگیرید

بخش پشتیبانی گیفت کارت استور به صورت 24 ساعته در تمامی روزهای سال حتی ایام تعطیل پاسخگوی سؤالات شما است. پس اگر در زمان خرید یا استفاده از گیفت کارت با مشکلی مواجه بودید یا سؤالی داشتید، می‌توانید در هر ساعت از شبانه روز سؤالات خود را از بخش پشتیبانی بپرسید و با همکاران ما مشورت کنید.

 

 

 

منبع: خبرگزاری ایتنا

دکمه بازگشت به بالا