سریال خاتون
فناوری

نقص فنی و ایجاد مشکلی در اینستااااااااااااگرام!

هنگامی که امروز اخبار و پست‌ها را در اینستاگرام تماشا می‌کردید، احتمالا به پستی رو به رو شدید که تمام نمی‌شد. یک نقص ناگهانی جدید وجود دارد که به افراد امکان می‌دهد تصاویر فوق طولانی در اینستاگرام خود پست کنند. 

به نظر میرسد این مشکل تنها در سیستم عامل iOS انجام شدنی بوده و برای درست کردن چنین پستی باید یک عکس بسیار طولانی گرفته و آن را درون صفحه خود به صورت عادی پست کنید. به نظر می‌رسد که برنامه قابلیت برش اندازه عکس‌ها را ندارد. 

مردم از روز چهارشنبه متوجه این نقص شدند و به نظر می‌رسد اندکی پس از انتشار این داستان اینستاگرام این مشکل را برطرف کرد. به گفته بسیاری از افراد اکنون هنگام ارسال چنین تصاویر طولانی با خطاهایی از سوی برنامه مواجه می‌شوند و نمی‌توانند آن را پست کنند. 

اینستااااااااااااگرام

سخنگوی فیسبوک که صاحب اینستاگرام نیز هست گفت: ما از این نقص جدید مطلع و به سرعت در حال رفع این مشکل هستیم. 

حتی هنگامی که این نقص برطرف نشده بود و فعال بود، محدودیت‌هایی به همراه داشت. به نظر می‌رسید که این تصاویر طولانی درست کار نمی‌کنند یا تماما سیاه هستند. برخی از آنها مقطع و برخی پیکسلی دیده می‌شدند. در واقع این نقص یک فرصت مناسب برای به اشتراک گذاشتن یک پوستر یا عکس زیبا طولانی نبود. 

اینستااااااااااااگرام

در سیستم عامل آندروید چنین نقصی وجود نداشت و تصاویر به درستی به اشتراک گذاشته می‌شدند و کاربران تنها می‌توانستند عکسهای طولانی که دیگران پست میکردند را تماشا کنند. با وجود این که این نقص به سرعت برطرف شد، اما بسیاری از اینفلوئنسرها از آن به عنوان یک روش جدید برای جلب توجه دیگران استفاده کردند. 

theverge.com

۲۱۲۱

منبع خبر: خبر آنلاین

دکمه بازگشت به بالا