سریال خاتون
فناوری

افزوده شدن قابلیت‌های جدید و پر کاربرد به دستیار گوگل با به روز رسانی این سیستم

افزوده شدن قابلیت‌های جدید و پر کاربرد به دستیار گوگل با به روز رسانی این سیستم

به‌زودی چندی از پرکاربرترین قابلیت‌های دستیار هوشمند گوگل برای تمامی دستگاه‌ها پشتیبانی‌کننده از این سرویس عرضه خواهد شد.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  engadget، برخی از پرکاربردترین قابلیت‌های دستیار هوشمند گوگل از قبیل Voice Match، انتخاب اسپیکر پیش‌فرض و توانایی تنظیم حساسیت ماژول hotword به‌زودی برای دستگاه‌های بیشتری عرضه خواهند شد.
 
این قابلیت‌های موردنیاز در ماه آوریل به چند دستگاه خانه هوشمند ارائه شد و گوگل به‌تازگی اعلام کرده است که این قابلیت‌ها در هفته آینده برای تمامی دستگاه‌های سازگار با دستیار هوشمند این کمپانی عرضه خواهد شد. افزودن این قابلیت‌ها به دستگاه‌های سوم شخص به‌عنوان بخشی از برنامه گوگل برای عرضه قابلیت‌های دستیار گوگل برای تمامی کاربران جهان است.
 
 
 
مفیدترین قابلیت عرضه شده در این سری Voice Match است که با تشخیص صدای شما اطلاعات شخصی‌سازی‌شده‌ای را در اختیارتان قرار می‌دهد. برای مثال اگر از دستیار گوگل درباره گزارش ترافیک سوال کنید، گزارش ترافیک مرتبط با مسیرهایی که خودتان در آن‌ها رفت‌وآمد می‌کنید را خواهید شنید و این در رابطه با تمامی اعضای خانواده صادق است. شما می‌توانید به دستیار گوگل یاد بدهید که تا شش عضو از خانواده شما را شناسایی کند.
 
علاوه بر این انتخاب اسپیکر پیش‌فرض دقیقا از نامش مشخص است و شما از طریق این قابیلت می‌توانید بلندگوهای مناسب پخش موسیقی موردعلاقه‌تان را انتخاب کنید. علاوه بر این حساسیت ماژول hotword به شما اجازه می‌دهد که میزان پاسخگو بودن دستگاهتان را مشخص کنید. اگر دستگاه شما در شنیدن صدایتان دچار مشکل است می‌توانید حساسیت آن را بالا ببرید.
 
بااین‌حال در این بیانیه مشخص نشده است که دقیقا این قابلیت‌ها در چه تاریخی عرضه خواهند شد اما پنجره یک‌هفته‌ای در نظر گرفته شده برای عرضه این قابلیت‌ها بسیار کوتاه‌تر از بازه زمانی عرضه به‌روزرسانی‌های دیگر گوگل است.
 
منبع: خبرگزاری ایتنا

دکمه بازگشت به بالا