سریال خاتون
فناوری

پاسخ به کامنت‌ها در یوتیوب به هوش مصنوعی واگذار می‌شود

پاسخ به کامنت‌ها در یوتیوب به هوش مصنوعی واگذار می‌شود

یوتیوب فناوری «پاسخ‌دهی هوشمند» (SmartReplay) گوگل را در پلتفرم خود ارائه می کند. به بیان دیگر از این کامنت‌هایی که در این وب سایت دیده می‌شوند، توسط هوش مصنوعی نوشته شده‌اند.

به گزارش ایتنا از مهر، فناوری مذکور پیام‌ها را تحلیل می‌کند و با استفاده از هوش مصنوعی پاسخ به پیام‌ها را حدس می‌زند. توسعه دهندگان محتوا می‌توانند پاسخ‌ها را انتخاب و پست کنند و نیازی نیست خودشان متنی تایپ کنند.

به عنوان مثال اگر فردی برای یک ویدئو کامنتی ثبت کند، سیستم پاسخ دهی هوشمند به توسعه دهنده محتوا چند پاسخ احتمالی را پیشنهاد می کند و او می‌تواند یکی از آنها را پست کند. در مرحله بعد برای کاربری که کامنت ثبت کرده نیز پیامی ارسال می‌شود .

گوگل اعلام کرده ارائه هوش مصنوعی در یوتیوب با چالش خاصی روبرو بوده که دلیل آن ماهیت پیام‌های موجود در این وب سایت است.  کامنت‌های یوتیوب شامل اصطلاحات محاوره‌ای، ایموجی و واژه‌های اختصاری است و همین امر استفاده از هوش مصنوعی را دشوارتر می‌کند. 

قابلیت «پاسخ دهی هوشمند» گوگل هم اکنون در جیمیل و اپلیکیشن مسجیز اندروید وجود دارد. توسعه دهندگان اپلیکیشن نیز می‌توانند آن را با اپلیکیشن خود یکپارچه کنند.

منبع: خبرگزاری ایتنا

دکمه بازگشت به بالا