سریال خاتون
فناوری

اپراتورها قیمت بسته‌های اینترت را به قبل از ۱۳ تیرماه برگردانند

اپراتورها قیمت بسته‌های اینترت را به قبل از ۱۳ تیرماه برگردانند


رییس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان طی نامه‌ای به مدیران عامل شرکت های ارتباطات سیار و خدمات ارتباطی ایرانسل از آنان خواست تا ظرف ۲۴ ساعت، نحوه فروش به لحاظ شکلی و قیمت بسته‌های اینترت را مطابق روال قبل از تاریخ ۱۳ تیرماه اجرا کنند.

به گزارش ایتنا از  ایسنا، پیرو جلسات برگزار شده و مذاکرات تلفنی با مدیران عامل شرکت های اپراتور تلفن همراه طی هفته گذشته در خصوص تغییر روش فروش، حذف برخی از بسته‌ها و عدم هماهنگی با سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به عنوان دستگاه حاکمیتی ناظر (بر اساس مصوبات کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات الزامی است)، عباس تابش طی نامه ای از آنان خواست تا ظرف مدت ۲۴ ساعت، نحوه فروش به لحاظ شکلی و قیمت بسته‌های اینترت مطابق روال قبل از تاریخ ۱۳ تیرماه اصلاح کنند و از طریق خبرگزاری‌ها و جراید کثیرالانتشار درباره آن به مشترکین خود اطلاع رسانی کنند.

تابش همچنین به شرکت‌های ارایه دهنده خدمات اینترنتی هشدار داده است که در صورت عدم رعایت ضوابط موجود، موضوع در چارچوب قانون تعزیرات حکومتی مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت.

از نیمه تیرماه سال جاری، کاربران در فضای مجازی از افزایش قیمت بسته‌های اینترنتی در اپراتورهای همراه خبر داده و نسبت به آن اعتراض کردند. وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به اپراتورها اخطار داد که باید ظرف ۱۰ روز رفع اثر کنند در غیر این صورت وارد کمیته جرائم می‌شوند. او همچنین از ارجاع، این موضوع به سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تعزیرات حکومتی خبر داد.

ساعاتی پیش هم معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از ابلاغ جریمه دو میلیارد تومانی به‌دلیل برنگشتن تعرفه اینترنت به حالت اولیه از سوی اپراتورها و تداوم تخلفی که صورت گرفته است، خبر داد.

منبع: خبرگزاری ایتنا

دکمه بازگشت به بالا