سریال خاتون
فناوری

امکان پخش زنده تماس‌های ویدیویی پیام‌رسان فیس‌بوک

امکان پخش زنده تماس‌های ویدیویی پیام‌رسان فیس‌بوک

پیام‌رسان فیس‌بوک روز به روز با امکاناتی جدید به سراغ جذب مخاطبان جدید می‌رود و در همین راستا نیز قابلیت جدید این پیام‌رسان امکان پخش زنده تماس‌های ویدیویی است.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  engadget، فیس‌بوک اعلام کرده است که روشی جدید برای استریم ویدیویی تماس‌های ویدیویی خواهد رفت تا بتواند با نرم‌‌افزارهای رقیب خود به رقابت نزدیک‌تری بپردازد.
 
این به‌روزرسانی قرار است تا قابلیت‌های استریم ویدیویی را که در دوران کرونا با افزایش کاربری به میزان دو برابر روبرو شده‌اند را برای فیس‌بوک نیز محقق کنند تا این شرکت از رقابت مربوط به این زمینه عقب نماند.
 
این قابلیت درست مشابه قابلیتی است که شرکت گوگل پیش از این برای نرم‌‌افزار کنفرانس گروهی meet عرضه کرده بود و مسلما می‌تواند برای کنترل و مدیریت رخدادهای آنلاین بسیار مفید باشد.
 
 
 
با کمک این قابلیت جدید فردی که اتاق جلسه را ایجاد می‌کند گزینه‌ای را در اختیار خواهد داشت که بتواند تماس ویدیویی را به صورت زنده بر روی صفحه فیس بوک یا پروفایل گروهی از دوستان یا فالورهای خود در شبکه‌های اجتماعی استریم کند.
 
قابلیت یاد شده در حال حاضر تنها در برخی از کشورها قابل استفاده خواهد بود ولی فیس بوک اعلام کرده است که سایر کاربران که در کشورهای خارج از لیست اولیه قرار دارند نیز نباید نگران باشند زیرا این قابلیت به تدریج در تمام کشورهای جهان عرضه خواهد شد.
 
نکته مهم این است که این قابلیت تنها مربوط به یک نسخه خاص از فیس‌بوک نیست و بر اساس اعلان رسمی مسئولان این شرکت قرار است تا قابلیت یاد شده برای نسخه موبایل و دسکتاپ فیس‌بوک به صورت همزمان قابل دسترسی باشد.
 
منبع: خبرگزاری ایتنا

دکمه بازگشت به بالا