سریال خاتون
فناوری

محافظت از خانواده در اینترنت با اپلیکیشن مایکروسافت

محافظت از خانواده در اینترنت با اپلیکیشن مایکروسافت


مایکروسافت اپلیکیشن جدیدی موسوم به محافظت از خانواده عرضه کرده که امکانات متنوع و پیشرفته‌ای برای مراقبت از بچه‌ها در زمان استفاده از اینترنت در اختیار والدین قرار می‌دهد.

به گزارش ایتنا از مهر، برنامه یادشده کنترل برنامه‌ها و اپلیکیشن‌های مورد استفاده کودکان، نحوه استفاده از آنها، مدت زمان بکارگیری هر یک از آنها و غیره را ممکن می‌کند و بر خلاف برخی برنامه‌های دیگر هم بر روی اندروید و هم بر روی آی او اس در دسترس است.

والدین با استفاده از این برنامه در می‌یابند بچه‌ها در هر لحظه در حال استفاده از چه برنامه‌ای بر روی گوشی یا تبلت خود هستند و بیشتر به چه بخش هر برنامه توجه نشان می‌دهند. همچنین از این طریق می‌توان مدت زمان استفاده از گوشی یا هر برنامه را محدود کرد.

علاوه بر این می‌توان برنامه‌های مجاز برای استفاده هر کودک را به طور جداگانه با استفاده از اپلیکیشن مذکور مشخص کرد. ارائه گزارش‌های هفتگی از خلاصه فعالیت‌های بچه‌ها، امکان اعمال فیلترهای مختلف و نمایش نقشه موقعیت مکانی کودکان از جمله دیگر امکانات این برنامه است که دارای یک رابط کاربری تحت وب نیز هست. مایکروسافت می‌گوید اطلاعات این برنامه رایگان را با اشخاص و شرکت‌های دیگر به اشتراک نمی‌گذارد.

منبع: خبرگزاری ایتنا

دکمه بازگشت به بالا