سریال خاتون
فناوری

احتمال عرضه نسخه ارزان‌تر تسلا مدل Y بیشتر شد

احتمال عرضه نسخه ارزان‌تر تسلا مدل Y بیشتر شد

اخبار افشا شده از کمپانی تسلا حاکی از آن است که تولید نسخه ارزان قیمت‌تر خودروی مدل Y به مرحله آزمایشی رسیده است.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  engadget، احتمالا تسلا در آینده‌ای نزدیک نسخه ارزان‌تر خودروی تسلا مدل Y را به بازار عرضه کند. منابع آگاه در این زمینه مدعی شده است که این خودروساز تولید آزمایشی نسخه دیفرانسیل عقب این خودرو را برای کاهش قیمت مدل فعلی آغاز کرده است.
 
ایلان ماسک نیز در این زمینه اعلام کرده است که این خودرو در طی ماه‌های آینده به بازار عرضه خواهد شد اما تاکنون پیشرفتی در این زمینه حاصل نشده بود.
 

ماسک ساخت نسخه ارزان قیمت‌تر مدل Y را در از ماه جولای و پس از شایعاتی در رابطه با پایین بودن بیش از حد برد این خودرو آغاز کرد. گفته می‌شود که این نسخه از مدل Y درواقع ارزان‌قیمت‌ترین نسخه‌ای است که کاربران می‌توانند از شرکت تسلا خریداری کنند.
  
هنوز مشخص نیست که قیمت در نظر گرفته شده برای این خودرو چقدر است. ماسک در زمان رونمایی از این نسخه جدید از برچسب قیمتی 45000 دلاری این خودرو یاد کرد اما محاسبات جدید تسلا اخیرا نشان داده است که احتمال دارد که این خودرو با قیمت 48 هزار دلار به بازار عرضه شود. همچنین باید سابقه خراب تسلا در تغییر قیمت دائمی محصولاتش را در این رابطه نیز در نظر داشت.
 
اگر تسلا بتواند این خودرو را در آینده نزدیک به بازار عرضه کند می‌تواند شانس موفقیت خود در فروش این محصول را بیشتر کند. خودروی مدل 3 به خاطر قیمت معقولش این روزها در بین کاربران محبوب‌تر شده است و در دسترس بودن نسخه‌ای ارزان قیمت‌تر از خودروی مدل Y می‌تواند بازار خریداران مدل 3 را به خود جذب کند.
منبع: خبرگزاری ایتنا

دکمه بازگشت به بالا