سریال خاتون
فناوری

احتمالاً آیفون 12 در دو مرحله وارد بازار می‌شود

احتمالاً آیفون 12 در دو مرحله وارد بازار می‌شود

چندی پیش شرکت اپل که اکنون به عنوان ارزشمندترین شرکت جهان شناخته می‌شود اعلام کرد که عرضه آیفون 12 به بازار با تأخیر همراه خواهد شد. این شرکت هیچ اطلاعات و جزئیات خاصی در مورد زمان دقیق عرضه آیفون 12 به بازار عنوان نکرد احتمالاً زمان عرضه بعد از ماه سپتامبر خواهد بود.

 

 

به گزارش ایتنا و به نقل از اوبرگیزمو، اکنون برخی از تحلیلگران و منابع آگاه می‌گویند که احتمالاً آیفون 12 در دو مرحله به بازار عرضه خواهد شد. قابل توجه افرادی که با شایعات آیفون 12 آشنا نیستند باید گفت که این گوشی عالی قرار است در چهار مدل مختلف در سال جاری میلادی روانه بازار شود.

 

اولین نخسه آیفون 12، دارای صفحه نمایش 5.4 اینچی خواهد بود. سپس دو مدل 6.1 اینچی در قالب آیفون 12 مکس و ایفون 12 پرو وارد بازار می‌شود. آخرین مدل آیفون 12، 6.7 اینچی است که مدل آیفون 12 پرو مکس خواهد بود.

 

گزارش‌ها نشان می‌دهد که شرکت اپل برنامه‌ریزی کرده است که ابتدا دو مدل 6.1 اینچی را وارد بازار کند و در اختیار مشتریان خود قرار دهد و سپس مدل‌های 5.4 و 6.7 اینچی را به بازار عرضه کند. احتمالاً دلیل دو مرحله‌ای شدن آیفون 12 این است که این شرکت دارد به تولید این مدل‌ها نزدیک می‌‎شود. ظاهراً مدل‌های 6.1 اینچی به دلیل شباهتی که به هم دارند بهتر است همزمان تولید شوند.

 

این نخستین باری نیست که شرکت اپل چنین کاری انجام می‌دهد. در سال 2017 برای عرضه آیفون ایکس هم اتفاق مشابهی افتاد. اکنون شرکت اپل قصد دارد ابتدا هر چهار مدل آیفون 12 را با هم معرفی کند و سپس آن‌ها را در دو مرحله و به صورت مجزا به بازار عرضه کند.

منبع: خبرگزاری ایتنا

دکمه بازگشت به بالا