سریال خاتون
فناوری

بابافون کاملترین مرجع خرید باتری گوشی موبایل

بابافون کاملترین مرجع خرید باتری گوشی موبایل

—————- رپرتاژ آگهی —————–

یکی از بخش‌های مهم گوشی‌های هوشمند، باتری بوده که خرابی یا بروز مشکل در آن، می‌تواند باعث ایجاد دردسرهای زیادی شود. همچنین تهیه باتری سامسونگ اصل برای گوشی هوشمند، کار راحتی نیست و نمی‌توان به سادگی به فروشگاه‌های مختلف، اعتماد کرد.، اما در صورتی که قصد خرید باتری اصل برای گوشی موبایل خود را دارید، بابافون می‌تواند مرجعی مناسب به حساب آید. فروشگاه اینترنتی بابافون، مدت زیادی است که در زمینه لوازم جانبی موبایل، قطعات یدکی و ابزار تعمیرات موبایل، فعالیت می‌کند.

آیا تهیه باتری اصلی گوشی، ضروری است؟

همانطور که گفته شد، تهیه باتری اصلی گوشی برای تمام برندها، ضروری است. در صورتی که باتری اصلی گوشی را تهیه نکنید و سراغ استفاده از باتری تقلبی بروید، قطعا در کوتاه مدت با مشکل مواجه خواهید شد. باتری‌های تقلبی می‌توانند عملکرد کل دستگاه را تحت تاثیر قرار دهند و حتی امکان دارد باعث خرابی گوشی هم شوند.

روش تشخیص باتری اصل گوشی‌های آیفون و سامسونگ

شاید برای شما هم سوال باشد که آیا تعویض باتری گوشی، لازم و ضروری است؟ متاسفانه باید بگوییم که تعویض باتری گوشی‌های آیفون و سامسونگ پس از مدت زمان نسبتا طولانی، ضروری است.

در حقیقت سلول‌های باتری پس از گذشت مدت زمان طولانی و با توجه به شیوه مدیریت و نگه‌داری کاربران، دچار آسیب خواهد شد و در نهایت می‌توانید مشکلات زیادی را به وجود آورد، اما همین مسئله باعث شده است تا شاهد تولید و عرضه باتری‌های تقلبی در بازار هم باشیم.

بیشتر کاربرانی که اطلاعات زیادی پیرامون تشخیص باتری اصلی از تقلبی ندارند، قطعا نمی‌توانند هنگام خرید، تقلبی بودن یا اصالت محصول را تشخیص دهند؛ این مسئله راه را برای افراد سودجو باز خواهد کرد و در نهایت با خرید یک باتری تقلبی، ممکن است به گوشی خود هم صدمه بزنید. همانطور که گفته شد، روش‌هایی برای تشخیص باتری اصلی از تقلبی وجود دارد که تعدادی از آن‌ها را در این مقاله خواهیم گفت.

بررسی لبه‌های باتری

یکی از موارد بسیار مهمی که می‌تواند باعث تشخیص باتری اصلی از تقلبی شود، صاف و یک دست نبودن لبه‌های باتری است. هنگامی که باتری اصلی و باتری تقلبی گوشی را در کنار هم قرار دهید، خواهید دید که باتری اصلی، لبه‌ای یک دست و صاف دارد و این در حالی‌ست که ناهمواری و ظاهر کاملا متفاوت در لبه‌های باتری تقلبی به چشم می‌خورد.

نوشته‌های چاپ شده روی باتری

یکی دیگر از روش‌های تشخیص باتری اصلی از تقلبی را می‌توان بررسی نوشته‌های چاپ شده روی آن عنوان کرد. با این که شناسایی باتری تقلبی از اصلی، آن هم با بررسی نوشته‌های چاپی روی محصول، کمی سخت است، اما امکان‌پذیر خواهد بود.

معمولا نوشته‌های روی باتری اصلی گوشی‌های سامسونگ، شدت رنگ بالایی دارند و این در حالی‌ست که نوشته‌های روی باتری‌های تقلبی، شدت رنگ پایین‌تری دارند و با یک مقایسه ساده، می‌توان آن را تشخیص داد.

بررسی محل اتصالات باتری گوشی

یکی دیگر از روش‌های شناسایی باتری تقلبی و اصلی سامسونگ و آیفون را باید هماهنگ بودن محل اتصالات باتری عنوان کرد. هنگامی که باتری اصلی سامسونگ را در اختیار داشته باشید، خواهید دید که اتصالات طلایی رنگ موجود روی باتری، کاملا هماهنگ هستند و در شرایطی که عدم هماهنگی آن در باتری‌های تقلبی، کاملا مشهود است.

قیمت باتری

باتری‌های تقلبی در برابر باتری‌های اصلی، قیمت پایین‌تری دارند و به گونه‌ای قیمت‌گذاری می‌شوند که بیشتر کاربران، نسبت به اصالت آن‌ها تردید خواهند کرد. البته این بدان معنا نیست که هر باتری گران قیمتی هم می‌تواند اصل باشد و باید آن را خریداری کنید.

این شرایط بسیار سختی است و می‌تواند شما را به دردسر بیاندازد، اما می‌توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی بابافون، این مشکل را به سادگی حل کنید.

بابافون را می‌توانیم به عنوان یک فروشگاه اینترنتی فعال در زمینه لوازم جانبی موبایل معرفی کنیم که باتری‌های اصل سامسونگ و آیفون آن با قیمت مناسب، در دسترس عموم مردم و کاربران قرار دارد. در حقیقت با مراجعه به وب سایت بابافون، دیگر نباید نگران اصالت محصول و لوازم جانبی همانند باتری موبایل باشید، زیرا می‌توانید آن را با قیمت مناسب، خریداری کنید.

  

منبع: خبرگزاری ایتنا

دکمه بازگشت به بالا