سریال خاتون
فناوری

رونمایی از ساعت جدید اپل در رویدادی آنلاین

رونمایی از ساعت جدید اپل در رویدادی آنلاین


شرکت اپل ۱۵ سپتامبر -۲۵ شهریور- مراسم آنلاینی را برگزاری خواهد کرد که انتظار می‌رود طی آن جدیدترین محصول اپل واچ این شرکت رونمایی شود.

به گزارش ایتنا از ایسنا، این رویداد که ساعت ۱۰ صبح به وقت پسیفیک برگزار می‌شود، از وب سایت اپل پخش خواهد کرد.

این غول فناوری معمولا هر سال پاییز مراسمی را برای رونمایی جدیدترین محصولاتش از مقر خود در کوپرتینوی کالیفرنیا یا مکان دیگری در سیلیکون والی برگزار کرده است. این رویداد امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا به صورت آنلاین برگزار می‌شود. کنفرانس طراحان اپل هم به صورت مجازی برگزار شد.

با این حال در وب سایت اپل درباره این که قرار است در این رویداد چه محصولی معرفی شود، اشاره نشده است. اما در دعوت برای رسانه‌ها از عبارت “زمان پرواز می کند” استفاده شده است که نشان می دهد مربوط به رونمایی اپل واچ و نه آیفون است. طبق گزارش بلومبرگ، آیفونهای جدید تا اکتبر عرضه نخواهند شد.

این شرکت در حال آماده سازی مدل‌های گران قیمت و ارزان قیمت اپل واچ و همچنین مدل جدید “آیپد ایر” با یک صفحه نمایش پیشرفته است. همچنین اپل سرگرم کار روی دستگاه کوچکتر “هوم پاد” و نخستین مدل‌های هدفون با برند اپل تا پایان امسال است. به روزسانی جدید نرم‌افزار آیفون و آیپد قرار است ماه میلادی جاری منتشر شود و به روزرسانی نرم افزاری اپل واچ، اپل تی وی و مک در پاییز صورت خواهد گرفت.

بر اساس گزارش بلومبرگ، تنها هشت اقتصاد تولید ناخالص داخلی بزرگتر از ارزش بازار اپل دارند. ارزش سهام این شرکت امسال تحت تاثیر تقاضای رو به رشد برای آیفون، آیپد و سایر دستگاهای فناوری مورد نیاز برای تحصیل و دورکاری در دوران شیوع پاندمی ویروس کرونا، به طرز چشمگیری رشد کرده است. با این حال این شرکت با تحقیق و تفحص فزاینده رگولاتورها و همچنین شکایت طراحان اپ استور شامل اپیک گیمز روبروست.

منبع: خبرگزاری ایتنا

دکمه بازگشت به بالا