سریال خاتون
فناوری

وام دیجی‌پی برای خرید لپ‌تاپ و موبایل از دیجی‌کالا

وام دیجی‌پی برای خرید لپ‌تاپ و موبایل از دیجی‌کالا

—————- رپرتاژ آگهی —————–

بدون شک زندگی مدرن بدون حضور تکنولوژی و ابزارهای آن برای شما چندان قابل تصور نیست. گوشی‌های هوشمند، لپ‌تاپ و سایر دستگاه‌های هوشمند همگی به راحت‌تر شدن زندگی کمک می‌کنند.

اما شما چطور می‌توانید لپ‌تاپ مورد علاقه‌ و نیاز خود را با بهترین ویژگی‌ها و امکانات تهیه کنید، آن هم بدون فشار اقتصادی سنگین برای تامین هزینه‌ی خرید آن؟

بعد از تعیین نیاز و بررسی ویژگی‌های فنی و ظاهری لپ‌تاپ، قطعا با نوسانات و قیمت‌های عجیب ‌و غریب زیادی در بازار لوازم الکترونیکی روبه‌رو می‌شوید. تا زمانی که عملکردی معمولی از لپ‌تاپ بخواهید، شانس بیشتری برای خرید یک لپ‌تاپ مقرون‌به‌صرفه با عملکرد مناسب دارید.

اما به عنوان معمار، یا کسی که به بازی علاقه دارد، کار سخت‌تری در پیش دارید.

شاید اولین راه حلی که به ذهن شما می‌رسد، دریافت وام خرید اقساطی از بانک باشد. اما این کار هم آنقدر دردسر دارد که ممکن است در میانه‌های راه از ادامه‌ی آن منصرف شوید. چرا که شرایط دریافت وام از بانک چندان آسان نیست و شما را وارد پیچیدگی‌های سیستم اداری می‌کند و رسما زمان زیادی را از شما می‌گیرد، از آنجایی که قیمت‌ها هم دائما در حال نوسان است تا شما وام خود را دریافت کنید، قیمت محصول مورد نظر، افزایش پیدا می‌کند.

بنابراین چطور می‌توان در سریع‌ترین زمان ممکن، یک وام فوری و با شرایط ساده تهیه کرد؟

اما راه حل دیگری هم وجود دارد: وام خرید اقساطی دیجی‌پی

دیجی‌پی یکی از اولین کسب و کارهایی است که وام خرید کالا تا سقف 20 میلیون تومان را با شرایط بسیار آسان در اختیار شما قرار می‌دهد.

برای دریافت وام فوری از دیجی‌پی به ضامن نیاز ندارید، هم‌چنین تمام مراحل، از ثبت نام گرفته تا تایید مدارک شما به صورت غیرحضوری انجام می‌شود.

اما این تنها مزیت دریافت وام از دیجی‌پی نیست. شما با این کار امکان خرید از فروشگاه آنلاین دیجی‌کالا با بیش از 2 میلیون محصول و از تمام گروه‌های کالایی را خواهید داشت.

سقف اعتبار دیجی‌پی 20 میلیون تومان است. اما مبلغ آن بسیار انعطاف‌پذیر است مثلا شما می‌توانید با توجه به قیمت محصول مورد نظر خود وام 5 میلیون تومانی دریافت کنید.

از طرف دیگر اگر قیمت کالای مورد نظر شما بالاتر از سقف وام باشد، می‌توانید به‌سادگی تفاوت این مبلغ را در حساب دیجی‌پی خود شارژ کنید و اقساط آن از 6 ماه تا 12 ماه پرداخت کنید.

اولین قسط دو ماه پس از اولین  خرید آغاز می‌شود.

برای ثبت نام کافی است اپلیکیشن دیجی‌پی را نصب کنید و مراحل ثبت نام و ارسال مدارک را انجام دهید.

 

 

منبع: خبرگزاری ایتنا

دکمه بازگشت به بالا