سریال خاتون
فناوری

احتمال عرضه قابلیت پشتیبانی از چند دستگاه به‌صورت همزمان‌برای واتس‌اپ

احتمال عرضه قابلیت پشتیبانی از چند دستگاه به‌صورت همزمان‌برای واتس‌اپ

قابلیت پشتیبانی از چند دستگاه به‌صورت همزمان به‌زودی برای تست در واتس‌اپ عرضه می‌شود و کاربران با استفاده از آن می‌توانند به‌صورت همزمان روی چند دستگاه به یک حساب کاربری وارد شوند.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  techradar، در حال حاضر اگر بخواهید روی دستگاهی جدید به‌ حساب کاربری خود در واتس‌اپ وارد شوید به‌صورت خود به خودی از حساب کاربری خود در دستگاه‌های دیگر خارج می‌شوید. این قابلیت برای کسانی که از دو همراه هوشمند استفاده می‌کنند اصلا خوشایند نیست.
 
بااین‌حال اطلاعات به دست آمده از فایل‌های منبع کشف شده توسط کارکنان WABetaInfo که در یافتن شواهد قابلیت‌های آینده نرم‌افزارها خبره‌اند حاکی از آن است که واتس‌اپ می‌خواهد به‌زودی امکان ورود همزمان از چند دستگاه به یک حساب کاربری را به مرحله تست وارد کند.
 
 
 
پشتیبانی همزمان از چند دستگاه برای مدت‌ها در دستور کار واتس‌اپ بوده است و شواهد در این رابطه برای اولین بار در ماه مارس سال جاری دیده شده است. البته افزودن این قابلیت به نسخه نهایی واتس‌اپ زمان‌بر است زیرا نه‌تنها امکان استفاده هم‌زمان چند دستگاه از یک حساب کاربری را ممکن می‌کند بلکه باید امنیت فایل‌ها روی هر دو دستگاه حفظ شود.
 
هم‌اکنون به نظر می‌رسد که این قابلیت به‌زودی برای تسترهای بتای واتس‌اپ فعال خواهد شد. WABetaInfo در واتس‌اپ صفحه تنظیمات جدیدی را کشف کرده است که به شما اجازه می‌دهد تا از قابلیت‌های واتس‌اپ در حالت بتا استفاده کنید و نیز دکمه‌ای برای ورود همزمان به چند دستگاه در این بخش در نظر گرفته شده است.
 
شما همچنین می‌توانید فهرستی از تمامی دستگاه‌هایی که در حال حاضر به‌حساب کاربری‌تان متصل هستند را مشاهده کنید و تمامی این دستگاه‌ها برای استفاده از حساب کاربری شما نیازی به اتصال به دستگاه اصلی ندارند و همه به‌تنهایی می‌توانند از این قابلیت استفاده کنند.
 
اگر شما نیز ازجمله افرادی هستید که مایلید این قابلیت را پیش از عرضه در نسخه نهایی تست کنید می‌بایست به برنامه بتای واتس‌اپ وارد شوید. متأسفانه تعداد افراد این برنامه برای دستگاه‌های اپل به حداکثر سیده است و جای خالی برای اعضای جدید وجود ندارد اما شما می‌توانید به‌صورت دائمی صفحه Testflight را چک کنید تا در صورت باز شدن جای خالی از آن استفاده کرده و به این برنامه بپیوندید.
 
منبع: خبرگزاری ایتنا

دکمه بازگشت به بالا