سریال خاتون
فناوری

شرکت اینتل لپ‌تاپ جدید خود را روانه بازار کرد

شرکت اینتل لپ‌تاپ جدید خود را روانه بازار کرد

شرکت اینتل پس از سال‌های متمادی ارائه خدمات و محصولات مختلف به شرکت‌های تولیدکننده لپ‌تاپ بالاخره تصمیم گرفت بازار خودش را داشته باشد و با سایر شرکت‌های فعال در این زمینه وارد رقابت شود. این لپ تاپ به زودی و احتمالاً در اوایل سال 2021 در اختیار مخاطبان قرار می‌دهد.

 

 

به گزارش ایتنا و به نقل از ورج، جدیدترین کامپیوتر شرکت اینتل ان.یو.سی ام15 نام دارد که در بین کامپیوترهای شخصی کوچک معروف است. جالب است که نمی‌توان لوگوی شرکت اینتل را در پشت این لپ‌تاپ مشاهده کرد. این کار در صنعت با عنوان برچسب‌گذاری سفید شناخته می‌شود.

 

اینتل قصد دارد این لپ‌تاپ را در اختیار فروشگاه‌های مختلف قرار دهد تا هر نشانه‌ای که تمایل داشتند پشت آن بچسبانند. البته این نخستین باری نیست که شرکت اینتل از راهکار برچسب‌گذاری سفید استفاده می‌کند. این شرکت مدتی پیش لپ‌تاپ بازی ام.اِی.جی-15 را روانه بازار کرد که با نام چند برند کوچک‌تر در جهان فروخته شد که از جمله این برندها می‌توان به شنکر یا “Schenker” و الوکترونیکس “Eluktronics” و مینگیر “Maingear” اشاره کرد.

 

 


لپ تاپ ان.یو.سی ام15 یک گونه متفاوت از لپ‌ تاپ‌ها است که تمرکزش روی جذب کردن گیمرها و علاقمندان به بازی نیست بلکه افرادی را هدف قرار می‌دهد که دنبال لپ‌تاپ با قیمت مناسب و عملکرد عالی هستند. این لپ‌تاپ دارای صفحه نمایش 15.6 اینچی با پنل آی.پی.اس و باتری آن 73 وات ساعت ظرفیت دارد. شرکت اینتل ادعا می‌کند که تا 16 ساعت می‌توان از این باتری استفاده کرد.

 

پردازنده این لپ‌تاپ از نسل یازدهم کور آی-5 یا کور آی-7 خواهد بود. این لپ تاپ کارت گرافیک مجزا ندارد و در عوض از گرافیک مجتمع آیریس ایکس ای استفاده می‌کند. این لپ‌تاپ دارای رم 8 یا 16 گیگابایتی خواهد بود. توجه داشته باشید که این رم به صورت لحیم‌شده ارائه می‌شود و بعد از خرید قابل ارتقا نیست.

منبع: خبرگزاری ایتنا

دکمه بازگشت به بالا