سریال خاتون
فناوری

بهترین مارک های داکت اسپلیت کدامند؟

بهترین مارک های داکت اسپلیت کدامند؟

—————- رپرتاژ آگهی —————–

نحوه انتخاب بین برندهای داکت اسپلیت به اولویت و نیاز های شما و همچنین ویژگی های خاص مربوط به یک مارک از داکت اسپلیت بر می گردد که می تواند کاملاً متناسب با خاسته های شما باشد.

 

انتخاب مارک داکت اسپلیت کانالی

هیچ مارک مشخصی وجود ندارد که بهترین باشد ولی سوال بسیار بهتری وجود دارد : کدام مارک برای شما بهترین انتخاب است؟

بدیهی است که برخی از مارک های داکت اسپلیت از محبوبیت بیشتری نسبت به مارک های دیگر برخوردار هستند و این امر اشاره به میزان خوب بودن آنها دارد یا اینکه کدام تامین کننده تبلیغات بیشتری برای تبلیغ نام تجاری خود انجام داده است. اگرچه صادقانه بگوییم ، فقط چون به این دلیل که مارک تجاری خاصی از پوشش گسترده تری در پخش برخوردار است و به نظر می رسد بازار را در اختیار دارد ، به این معنی نیست که کاملاً با نیازهای شما مطابقت دارد.

نیازهای خود را عاقلانه در نظر بگیرید و در تصمیم گیری عجله نکنید. داشتن ذهنیت آزاد به پیشنهاد مارک های مختلف بهترین کاری است که می خواهید هنگام تهیه بهترین داکت اسپلیت کانالی انجام دهید.

درباره برند های داکت اسپلیت تحقیق کنید

تحقیق خود را انجام دهید و آمادگی داشته باشید برای سوالاتی که یک فروشنده تهویه مطبوع ممکن است از شما بپرسد مانند:

1.    نوع ساختمان چگونه است ؟ مسکونی است یا تجاری

2.    یک طبقه است یا دوبلکس؟

3.    آفتاب گیری آن چگونه است؟ و آیا در باز و بسته می شود یا نه؟

4.    اگر فضای شما تجاری است آیا وسایل گرمازا در محیط وجود دارد یا نه؟

5.    آیا قبلاً داکت اسپلیت داشته اید؟

6.    بودجه شما چقدر است؟

7.    برق تک فاز یا 3 فاز دارید؟

8.    عمر بنا چقدر است؟

9.    چند نفر در خانه زندگی یا در تجاری رفت و آمد می کنند؟

10.    آیا مارک های تهویه مطبوعی وجود دارد که بیشتر به آن علاقه داشته باشید؟

11.    آیا نقشه ای از ساختمان وجود دارد؟ در این صورت ، این موارد را برای تکنسین آماده کنید. این به شما کمک می کند تا داکت اسپلیت شما بهتر انتخاب و سریعتر نصب شود و شاید حتی نیازی به بازرسی در محل برای نباشد.

ایران اسپلیت ، از بهترین مارک های مناسب با شرایط شما برای شما انتخاب و بهترین مارک سیستم را به شما پیشنهاد می دهد.

مارک های پرفروش موجود در بازار ایران

با بیش از 10 سال تجربه و دانش ، ما به برند های خاصی اعتماد می کنیم تا کیفیت و اطمینان را به شما بدهیم. این برند ها را بدون ترتیب خاصی اسم می بریم.

•    بوش

•    گری

•    فوجیتسو

•    ریم

•    ال جی

•    میتسوبیشی الکتریک

•    پاناسونیک

•    گودمن

•    دایکین

•    کریر

مهم نیست که کدام مارک را انتخاب کنید ، تمام این مارک ها دارای راندمان بالا ، آلودگی صوتی کم و خدمات پس از فروش می باشند .

چرا کیفیت هوا متفاوت است

یک مشکل رایج که در مورد نصب کنندگان داکت اسپلیت وجود دارد این است که آنها اغلب سعی می کنند برند شرکت هایی را که در آن سیستم کار می کنند را بفروشند. این بدان معناست که آنها آنها به یک تامین کننده مارک خاص وابسته هستند و فشار خواهند آورد تا فقط آن مارک را به شما بفروشد تا حداکثر سود را کسب کنند.

به عنوان یک شرکت با تنوع زیاد ، این نکته در ما بسیار تفاوت است. ما انواع مارک های موجود دربازار را با کیفیت بالا و متناسب با نیازهای شما ارائه می دهیم. ما می خواهیم شما یک سیستم عالی داشته باشید. ما از مارک خاصی که به نفع شما باشد طرفداری می کنیم. ما می توانیم متناسب با بودجه و سبک زندگی شما کار کنیم و یک سیستم تهویه مطبوع مناسب برای شما پیشنهاد دهیم.

نکته اصلی که باید هنگام خرید داکت اسپلیت به یاد داشته باشید این است که به همان میزان که برای آن هزینه می کنید به همان میزان نیز استفاده کنید. شما می توانید مارک های متفرقه را از فروشگاه ها با ویژگی های به ظاهر استاندارد و ضمانت کم خریداری کنید و با کارشناسان بی تجربه نصب کنید ، اما هزینه تعمیر یا تعویض دستگاه بعد از فقط 2 سال واقعا شما را کلافه کند و به احتمال زیاد درنهایت هزینه بیشتری برای خرید دستگاه جدید نسبت به هزینه اولیه داشته باشید.

 

 

منبع: خبرگزاری ایتنا

دکمه بازگشت به بالا