سریال خاتون
فناوری

جشنواره زمستانه اینترنت پرسرعت ماهان‌نت آغاز شد

جشنواره زمستانه اینترنت پرسرعت ماهان‌نت آغاز شد

—————- رپرتاژ آگهی —————–

آیا درباره جشنواره اینترنت زمستانه ماهان نت اطلاع دارید؟ در این روزهای کرونایی که مصرف اینترنت بیشتر شده است ماهان نت، ارائه دهنده خدمات اینترنت پرسرعت در کشور، جهت کاهش مخارج و هزینه های خانواده ها، برای خرید سرویس های اینترنت پرسرعت TD-LTE و ADSL با ترافیک حجمی بالا ، قیمت استثنایی و بهترین سرعت، پیشنهاداتی ویژه ارائه نموده است.

 

سرویس های اینترنت ماهان نت




در راستای افزایش سرانه مصرف اینترنت کاربران در کشور، ماهان نت سرویس های اینترنت TD-LTE و ADSL را در جشنواره زمستانه خود با تخفیفی ویژه ارائه می کند. طی این جشنواره سرویس های تخفیفی متنوع و جذابی برای متقاضیان جدید و مشترکین فعلی ماهان نت در نظر گرفته شده است که در ادامه به معرفی آن ها پرداخته شده است.

جشنواره TD-LTE ماهان نت

پیشنهاد زمستانه ماهان نت، به متقاضیان جدید سرویس اینترنت نسل چهار ثابت TD-LTE ، 2021 گیگ اینترنت پرسرعت TD-LTE با سرعت: 40 مگابیت برثانیه، مدت اشتراک: 3 ماهه و قیمت استثنائی: 2،021،000 تومان است.

جشنواره ADSL ماهان نت

پیشنهاد دیگر ماهان نت برای سرویس  اینترنت پرسرعت ADSL است که با 2021 گیگ ترافیک، سرعت: 16 مگابیت برثانیه، مدت اشتراک: 3 ماهه و قیمت استثنائی: 221هزار تومان عرضه می شود.

مهلت شرکت در جشنواره زمستانه اینترنت پرسرعت ماهان نت، تا پایان بهمن ماه است.

روش های شرکت در جشنواره اینترنت پرسرعت ماهان نت

برای شرکت در جشنواره اینترنت پرسرعت ماهان نت، کافیست روی لینک «شرکت در جشنواره» در انتهای مطلب کلیک کنید و با انتخاب گزینه خرید آنلاین یا ثبت نام آفلاین، سرویس مورد نظر خود را در کمتر 48 ساعت دریافت نمایید.

همچنین می توانید با شماره تلفن 1514 داخلی 1 تماس بفرمایید تا مشاورین ماهان نت شما را در تکمیل مراحل ثبت نام یاری رسانند.

 

لازم به ذکر است جهت آگاهی از سایر بسته های تخفیفی این جشنواره می توانید صفحه اینستاگرام ماهان نت (mahannet.ir@) را دنبال نمایید، تا در جریان تمام اخبار و جشنواره های جذاب ماهان نت نیز قرار بگیرید.

 

 

منبع: خبرگزاری ایتنا

دکمه بازگشت به بالا