سریال خاتون
فناوری

افزایش احتمال به‌روزرسانی دوربین در آیفون 13

افزایش احتمال به‌روزرسانی دوربین در آیفون 13

گزارش‌های به دست آمده حاکی از این است که دوربین سری آیفون 13 نسبت به آیفون‌های فعلی موجود در بازار ارتقا چشم گیری پیدا خواهد کرد اما در این میان شایعه ایجاد یکی از به روز رسانی‌ها در این سیستم نسبت به سایرین داغ تر است.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از techradar، گفته ‌می‌شود که دوربین الترا واید ایفون 13 در نور کم عملکرد بهتری خواهد داشت و در حالت دیافراگم بزرگتر‌می تواند المان‌های بیشتری را در خود جای بدهد. تمامی این گمانه زنی‌ها بر اساس اطلاعات به دست آمده از مینگ-چی کو به عنوان تحلیلگر مشهور محصولات اپل است.
 
در گزارش این تحلیل گر امده است که کمپانی چینی تولید کننده لنز دوربین به نام سانی اپتیکالز فرایند اعتبارسنجی اپل برای لنز دوربین آیپد پرو فعلی را تمام کرده است. البته این دلیلی برای انتخاب این کمپانی به عنوان یکی از تامین کنندگان اپل نیست اما در هر صورت احتمالا این کمپانی از فرایند یاد شده دریافته است که احتمالا‌می تواند یک لنز 7P  را برای آیفون 13 تولید کند.
 
 
 
به این ترتیب احتمالا از این فناوری برای دوربین الترا واید که یکی از لنزهای پنجگانه دوربین آیفون 13 است، استفاده شود. همچنین مینگ-چی کو در رابطه با سایر لنز‌ها تنها به افزایش عملکرد آنها اشاره کرده است. همچنین او پیش از این اظهار داشت که دوربین الترا واید احتمالا از دیافراگم f/1.8 برخوردار است.
 
دیافراگم به کار رفته در سری آیفون 12 از نوع f/2.4 است و بنابراین تغییر یاد شده به معنای آن است که دوربین قادر است در شرایط نور کم، نور بیشتری را از محیط جذب کرده و در نهایت تصاویر با کیفیت تری به کاربران ارائه بدهد.
 
جالب است بدانید که تحلیل گرهای دیگری به نام Barclays نیز پیش از این اعلام کرده بودند که هر چهار مدل آیفون 13 از دوربین قوی تری برخوردار خواهند شد و این در حالی است که کو تنها از مدل‌های آیفون 13 پرو و آیفون 13 پرو مکس به عنوان نسخه‌های متاثر از این تغییرات یاد کرده است.
 
منبع: خبرگزاری ایتنا

دکمه بازگشت به بالا