سریال خاتون
فناوری

سریال ملکه گدایان یا می خواهم زنده بمانم! کدام ارزش دیدن دارد ؟

با توجه به زیاد شدن تعداد سریال های نمایش خانگی این سوال برای همه پیش می آید که کدام سریال نمایش خانگی ارزش دیدن دارد؟

بنابر اعلام زردفیلم، در حال حاضر که قصد معرفی سریال ها را داریم 5 سریال نمایش خانگی و یک رئالیتی شو و یک برنامه مصاحبه و سرگرمی در حال پخش است، اما با توجه به افزیش هزینه ها و همچنین زیاد شدن برنامه ها و فیلم سریال های بدون محتوا ارزش وقت گذاشتن را ندارند، پس با ما همراه باشید تا با بررسی و معرفی خودتان سریال مورد علاقه تان را انتخاب کنید.

معرفی سریال می‌خواهم زنده بمانم

می‌خواهم زنده بمانم به کارگردانی شهرام شاه حسینی و تهیه کنندگی محمد شایسته در ژانر عاشقانه خانوادگی است. این سریال که در فضای دهه 60 فیلمبرداری شده است و فضاهای تهران قدیم به خوبی نمایان شده است و از سوی دیگر بازیگرانی دارد که خودشان را ثابت کرده اند و از طرف دیگر پدرام شریفی که در سریال هم گناه خوش درخشیده است. مهران احمدی نیز نقش خودش را بسیار حرفه ای بازی کرده است. اما حجاب سحر دولتشاهی منطقی نیست و باید او را با مقنعه با چادر می دیدیم و نوع آرایشی که دارد با فضای دهه 60 سازگاری چندانی ندارد. همایون شجریان خواننده تیتراژ سریال معرکه نبوده اما قابل قبول است و می توانست بهتر باشد. این سریال را می شود پیشنهاد داد چون تقریبا کم نقص و پرمخاطب پیش بینی می شود. این فضای دهه 60 در سینما هم بسیار جواب داده و می توان به فیلم نهنگ عنبر نیز اشاره کرد. به نظر می رسد سریال می خواهم زنده بمانم جزو بهترین سریال های در حال پخش باشد.

  • نویسندگان : پویا سعیدی، پوریا کاکاوند
  • ژانر : عاشقانه، خانوادگی
  • کارگردان : شهرام شاه حسینی

دانلود سریال می خواهم زنده بمانم : https://hexdownload.co/65052/i-want-to-live-iranian-series/

معرفی سریال ملکه گدایان

ملکه گدایان را می توان به نوعی همان سریال مانکن حساب کرد، چراکه کارگردان و عوامل تقریبا با مانکن یکسان است اما کارگردان و فیلمنامه نمی‌تواند به اندازه ی سریال مانکن شما را با خود همراه کند، ضعف های فیلمنامه باعث شد این سریال به خوبی دیده نشود. موسیقی تیتراژ این سریال توسط روزبه بمانی خوانده شده‌است. کورش باقری از نوازندگان اصلی این سریال می‌باشد.محمدرضا غفاری نیز ضمن بازی در این سریال چند قطعه آهنگ برای این سریال خوانده که گمانه زنی می شود برای نقشش در سریال باشد.

  • کارگردان: حسین سهیلی زاده
  • تهیه کننده: علی طلوعی و رحمان سیفی آزاد

دانلود سریال ملکه گدایان : https://hexdownload.co/63390/the-queen-of-the-beggars-series/

معرفی سریال گیسو

گیسو سریالی درام، معمایی و عاشقانه با هنرنمایی محمدرضا گلزار، ساره بیات، هانیه توسلی، حسین یاری، هومن سیدی، مسعود رایگان، شمسی فضل الهی، بیژن امکانیان، آزاده ریاضی، علیرضا زمانی نسب، سانیا سالاری و بهاره رهنما و نویسندگی علیرضا کاظمی پور و سعید جلالی و کارگردانی منوچهر هادی و تهیه کنندگی هومن کبیری محصول سال ۱۳۹۹ کشور ایران است.

یک داستان معمایی را با رویکرد اجتماعی به تصویر می‌کشد. در سریال گیسو، محمدرضا گلزار، ساره بیات، حسین یاری و هومن سیدی بار دیگر رو‌به‌روی دوربین منوچهر هادی قرار گرفته‌اند.محمدرضا گلزار علاوه بر بازیگری، تیتراژ پایانی این سریال جذاب و هیجان انگیز را نیز خوانده است. آهنگ تیتراژ ابتدایی سریال گیسو را نیز فرزاد فرزین با ترانه ای از روزبه بمانی خوانده است.

  • کارگردان : منوچهر هادی
  • موضوع : عاشقانه ، درام

دانلود سریال گیسو : https://hexdownload.co/59686/gisoo-series/

از این لیست به نظر من فقط سریال قورباغه ارزش دنبال کردن دارد و اگر خیلی علاقه به کمدی دارید توصیه ی تماشای سریال خوب بد جلف را دارم. سریال سیاوش به خوبی نتوانسته همانند سریال ممنوعه مخاطبان را به خود جذب کند،

  • کارگردان سیاوش: سروش محمدزاده
  • کارگردان خوب بد جلف: پیمان قاسمخانی
  • کارگردان قورباغه: هومن سیدی
دکمه بازگشت به بالا