سریال خاتون
فناوری

اینستاگرام کودکان می‌آید!

اینستاگرام کودکان می‌آید!


شرکت فیس‌بوک برای نفوذ در میان نسل جدید کاربران اینترنت، در حال ساخت نسخه اپلیکیشن اشتراک گذاری عکس اینستاگرام ویژه کودکان پایین ۱۳ سال است.

به گزارش ایسنا، ساخت این اپلیکیشن جدید به صورت داخلی در فیس‌بوک اعلام شد اما هنوز عرضه نشده است. اینستاگرام در حال حاضر شرط سنی حداقل ۱۳ سال را برای عضویت کاربران در این اپلیکیشن الزامی کرده است.

اینستاگرام که حدود یک دهه پیش توسط فیس بوک به مبلغ یک میلیارد دلار خریداری شد، یکی از محبوبترین محصولات آن زمان بود که هنوز خود فیس‌بوک در میان کاربران جوان محبوبیت چندانی پیدا نکرده بود.

جو آزبورن، سخنگوی فیس‌بوک در بیانیه‌ای اعلام کرد کودکان از والدینشان درباره امکان ورود به اینستاگرام و در ارتباط ماندن با دوستانشان می پرسند و در حال حاضر گزینه های زیادی برای والدین وجود ندارد. بنابراین ما سرگرم کار ساخت محصولات بیشتری هستیم که مناسب کودکان بوده و توسط والدینشان قابل کنترل باشد.

بر اساس گزارش بلومبرگ، فیس‌بوک پیش از این «مسنجر کیدز» را برای کودکان عرضه کرده که نسخه برنامه پیام رسان فیس بوک برای کودکان خردسال است. این اپلیکیشن دارای گزینه های کنترل توسط والدین است اما یک ایراد امنیتی پیش از این به بعضی از کودکان امکان چت با افرادی که مورد تایید والدینشان نبودند را فراهم کرده بود.

منبع: خبرگزاری ایتنا

دکمه بازگشت به بالا