سریال خاتون
فناوری

همین حالا به فکر تعمیر و سرویس کولر آبی و گازی باشید

همین حالا به فکر تعمیر و سرویس کولر آبی و گازی باشید

—————- رپرتاژ آگهی —————–

کم‌کم روزهای گرم سال از راه می‌رسد و گرما و شرجی شدن هوا باعث می‌شود خیلی از افراد به فکر کولرهای خود بیافتند. زیرا کولر به‌عنوان یک خنک‌کننده هوا، نقش مؤثری در بهبود هوای داخل ساختمان دارد و کمک می‌کند تا دمای داخلی ساختمان به دمای مطلوب برای بدن انسان برسد.

در این روزها بسیاری از افراد به فکر راه‌اندازی و سرویس کولرهای خود می‌افتند. زیرا کولرهای در طول زمستان خاموش بوده‌اند و ممکن است در این مدت با مشکلاتی ازجمله قطع شدن سیم، پاره شدن لوله‌ها و از این قبیل موارد مواجه شده باشند.

وقتی وسیله‌ای برای چند ماه خاموش بوده، بهتر است قبل از شروع به کار آن، مواردی همچون روغن‌کاری و سرویس‌کاری انجام شود تا آماده فعالیت در طول فصل گرما باشد. اگر شما هم به فکر سرویس کولر گازی و کولر آبی خود هستید، با ما در ادامه همراه باشید.

 

تعمیر کولر گازی با اپلیکیشن استادکار

استفاده از کولرهای گازی در سال‌های اخیر رونق بیشتری پیداکرده زیرا امکان تنظیم دما و گردش هوای مطبوع باعث شده این محصول طرفداران زیادی داشته باشد. البته همان‌طور که کولر گازی خنکای بسیار مطبوعی تولید می‌کند، مصرف برق آن نیز بالاست و ممکن است در آخر ماه مجبور به پرداخت پول برق زیادی باشید. برای سرویس کولر گازی در ابتدا باید مشکل‌های آن شناسایی کنید تا اگر نیاز به تعمیر و خرید لوازم جانبی دارد، این کار صورت بگیرد.

 




شستشوی کویل‌ها و پنل داخلی یکی از اقدامات اساسی برای راه اندازی کولر گازی است که بهتر است قبل از روشن کردن کولر انجام شود. اگر به تعمیر کولر گازی استادکار نیاز داشتید نیز بهتر است از یک متخصص کاربلد در این زمینه کمک بگیرید و به هیچ وجه خودتان دست به اقدام تعمیر آن نزنید.

 

تعمیر کولر آبی با اپلیکیشن استادکار

کولر آبی یکی از پرکاربردترین انواع کولر است که برای هوای خشک تهران بسیار مناسب است. این محصول که برای خنک کردن ساختمان آب را در پوشال‌های خود جاری می‌کند، برای آب‌وهوای خشک بسیار مناسب است. معمولاً پوشال‌های کولرهای آبی از دو نوع سوزنی چوبی و سلولوزی است که بهتر است هرساله قبل از روشن کردن کولر آن را تعویض کنید.

مکش کولر آبی باعث می‌شود به‌مرورزمان گردوغبار روی پوشال‌ها بنشیند و در طولانی‌مدت باعث ایجاد حساسیت‌های تنفسی شود. همچنین بهتر است با روغن‌کاری پمپ آب کولر، روغن‌کاری موتور و همچنین بررسی تسمه‌های کولر مطمئن شوید که کولر به‌خوبی کار می‌کند.

هرگاه احساس کردید که کولر با مشکل مواجه است و یا هر یک از اجزای آن خراب است از تعمیرکار کولر بخواهید برای تعمیر کولر آبی استادکار به شما کمک کند.

 

 

اپلیکیشن استادکار برای هر خدمتی که برای منزل و ساختمان نیاز دارید

استادکار یکی از بهترین و جامع‌ترین اپلیکیشن‌های خدمات منزل در حوزه فعالیت‌های ساختمانی است. این اپلیکیشن با داشتن نیروهای متخصص و با تجربه در تمام زمینه‌های خدمات فنی و بازسازی ساختمان فعالیت می‌کند. در صورت نیاز به هر نوع نیروی کمکی و خدماتی می‌توانید درخواست خود را در اپلیکیشن ثبت کنید. استادکار به صورت 24 ساعته فعال است و شما در هر ساعتی از شبانه روز می‌توانید برای حل مشکلات پیش آمده در ساختمان به آن درخواست نیروی کار بدهید.

یکی از سریع‌ترین و کم‌هزینه‌ترین راه‌کارها برای پیدا کردن متخصصان مختلف با پشتوانه کاری درخشان استفاده از اپلیکیشن استادکار است. با کمک استادکار می‌توانید بهترین متخصصان و تکنسین‌های خوش‌نام را در کم‌ترین زمان ممکن در محل موردنظر خود داشته باشید. خدمات ارائه‌شده در استادکار بسیار متنوع هستند. از خدمات نصب و تعمیر کولر آبی، نصب و تعمیر کولر گازی، نصب و تعمیر انواع هواکش و چیلر و تعمیر فن کویل گرفته تا خدمات نظافت منزل، خدمات تأسیسات ساختمانی، خدمات اسباب‌کشی، خدمات سیم‌کشی برق و بسیاری دیگر از خدمات در استادکار قابل سفارش هستند. اگر شما هم برای راه‌اندازی و تعمیر کولر آبی و کولر گازی نیاز به متخصص دارید همین حالا می‌توانید اپلیکیشن استادکار را بازار و گوگل پلی دانلود کنید و یا به اپلیکیشن استادکار مراجعه کنید.

 




بهترین زمان برای سرویس و تعمیر کولرها

یادتان باشد سرویس و راه‌اندازی سیستم‌های سرمایشی یک امر ضروری قبل از روشن کردن این تجهیزات در فصل تابستان است. زیرا گاهی مشکل کوچکی که می‌تواند قبل از روشن کردن تجهیزات سرمایشی رفع شود، به‌مرورزمان بزرگ‌تر می‌شود و ممکن است در اوج گرمای تابستان سیستم سرمایشی با مشکل مواجه شود و خراب شود. پس بهتر است برای پیشگیری ازاین‌گونه مشکلات، حتماً سیستم‌های سرمایشی خود را چک و بررسی کنید و در صورت نیاز به تعمیر از متخصص این زمینه کمک بگیرید.

 

منبع: خبرگزاری ایتنا

دکمه بازگشت به بالا