سریال خاتون
فناوری

راه های خرید فالوور، خرید منشن و افزایش منشن اینستاگرام

راه های خرید فالوور، خرید منشن و افزایش منشن اینستاگرام

—————- رپرتاژ آگهی —————–

چرا خرید فالوور اینستاگرام، خرید منشن و افزایش منشن در اینستاگرام به تازگی رایج شده است؟ اگر شما نیز از کاربران فعال این شبکه اجتماعی باشید، حتما با اصطلاحات ذکر شده آشنایی دارید. بسیاری از پیج هایی که دوست دارند بیشتر دیده شوند اقدام به خرید فالوور یا خرید منشن می کنند؛ اما آیا می توان به این وسیله به ارتقا صفحه کمک کرد؟ اگر دوست دارید اطلاعات بیشتری در این مورد به دست آورید، بهتر است مقاله دکتر فالوور را از دست ندهید.

خرید فالوور اینستاگرام

خرید فالوور اینستاگرام مدتی قبل از اینکه الگوریتم های اینستاگرام ارتقا یابد بسیار رواج پیدا کرده بود. درست است که داشتن فالوور زیاد ارزش پیج شما را بیشتر خواهد کرد اما باید حواستان باشد که برای افزایش فالوور اقدام به خرید فالوور فیک نکنید. البته در حال حاضر، بسیاری از شرکت های معتبری همچون دکتر فالوور وجود دارند که در خرید فالوور های واقعی با ریزش نرمال به شما کمک می کنند.

اگر به دنبال افزایش فالوور در اینستاگرام هستید، به جز خرید فالوور راه های دیگری نیز وجود دارد. برای مثال نوشتن کپشن های جذاب یا پست کردن عکس و فیلمی متناسب با محتوای پیجتان همیشه کار ساز است. علاوه بر این، باید به نرخ اینگیجمنت یا تبادل با کاربران نیز توجه نمایید. برای پی بردن به نرخ تعامل باید پیجتان را از حالت خصوصی در آورده و به پیج کسب و کار تبدیل نمایید تا اینستاگرام این نرخ و سایر نرخ های کاربردی دیگر را به شما اطلاع دهد. برای افزایش فالوور به کامنت ها و نظرات خصوصی بها دهید. پاسخگوی سوالات بوده و اطلاعات دقیق و مناسبی در مورد کسب و کارتان به کاربران ارائه دهید. مطمئنا انجام دادن کلیه این امور بعد از مدتی به افزایش تعداد فالوورهای پیجتان خواهد انجامید.

خرید منشن در اینستاگرام

Mention یعنی اشاره کردن. همانطور که از نامش پیداست، برای جلب توجه کسی در فضای اینستاگرام به کار می رود. ما زمانی از منشن استفاده می کنیم که قصد اشاره کردن یا آگاه کردن کسی را داریم. برای مثال شما پستی را دیده و پسندیده اید یا می خواهید دوستتان نیز آن پست را ببیند، برای اینکار تنها کافیست با گذاشتن علامت @ آیدی دوستتان را بلافاصله بعد از این علامت تایپ کنید سپس گزینه سند را بزنید تا آیدی او به زیر پست منشن شودا. به این ترتیب دوست شما از طرف اینستاگرام پیامی دریافت می کند و متوجه منشن کردن شما می شود.

حال سوال اینجاست که چرا خرید منشن اینستاگرام برای پیج های عمومی و به خصوص پیج هایی که به دنبال افزایش دیده شدن و فالو شدن اند بسیار مهم است؟ پاسخ این سوال این است که ایستاگرام ارزش زیادی به تعداد منشن شدن شما قائل است. اگر افراد بیشتری شما را منشن کنند و یا زیر پست های شما افراد دیگری را منشن کنند، نه تنها نرخ بازدید از پیجتان افزایش می یابد، بلکه نرخ تعامل شما نیز بالا خواهد رفت. این امر به خودی خود باعث افزایش فالوور و حتی دیده شده در صفحه اکسپلور می شود.




چگونه می توان جلو منشن شدن در اینستاگرام را گرفت؟

با اینکه منشن شدن مزایای بسیاری دارد، اما گاه افراد دوست ندارند به واسطه افراد غریبه زیر پست کسی منشن شوند. اگر شما نیز جز کسانی هستید که از منشن شدن های بسیار توسط کسانی که نمی شناسید به تنگ آمده اید، کافی است گزینه No one را در قسمت Privacy فعال کنید.

چگونه به افزایش منشن اینستاگرام دست یابیم؟

همانطور که گفتیم، افزایش منشن اینستاگرام برای پیج هایی با محتوای کسب و کار بسیار ارزشمند است؛ چرا که موجب دیده شدن و در نتیجه افزایش فروششان می شود. اگر دوست دارید تعداد منشن های زیر پست هایتان افزایش پیدا کند، این کار را به تیم ماهر دکتر فالوور بسپارید. این گروه می توانند به افزایش تعداد فالوور، لایک، کامنت و منشن شما کمک کنند. از طرفی افزایش منشن اینستاگرام از طریق تبلیغات و ارتباط با پیج اینفلوئنسرهای نیز ممکن است.

آیا ممکن است شخصی که بلاکش کرده ایم بتواند منشنمان کند؟

بله. اگر فردی از جانب شما بلاک شده باشد می تواند شما را منشن کند اما شما متوجه این منشن شدن نمی شوید. اگر فرد را از بلاک بودن خارج کنید، باز هم در دایرکت های شما پست های که قبلا از جانب او منش شده بودید نمایش داده نخواهند شد، این در حالی است که اگر شخص دیگری شما را منشن کند اینستاگرام در دایرکت به شما اطلاع خواهد داد.

 


جمع بندی

اینستاگرام اپلیکیشنی جذاب و پر مخاطب است که امکانات بسیار جالبی دارد. امروزه بسیاری از افرادی که توانایی اجاره مغازه  را ندارند از پیجشان در اینستاگرام برای کسب و کارشان استفاده می کنند البه این پیج ها تنها شامل فروش اجناس نمی شود و برای معرفی خدمات یا حتی آموزش نیز بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. امکانات اینستاگرام بسیار وسیع بوده و از خرید فالوور تا منشن را در بر می گیرد. به این معنی که شما می توانید با کمک شرکت های معتبر برای دیده شدن اقدام به خرید فالوور یا منشن کنید. افزایش منشن اینستاگرام یکی از جدیدترین امکانات ربات های اینستاگرام است. اگر به دنبال افزایش فالوور یا افزایش منشن هستید، پیشنهاد می کنیم با تیم دکتر فالوور در ارتباط باشید تا بهترین شرایط خرید فالوور و منشن را تجربه کنید، دکتر فالوور به آدرس اینترنتی drfollower.ir در زمان کوتاهی هر تعداد منشن یا لایکی را که درخواست کرده باشید به زیر پست مورد نظرتان ارسال خواهد کرد.

 

 

منبع: خبرگزاری ایتنا

دکمه بازگشت به بالا