سریال خاتون
فناوری

ال‌جی الکترونیکس رکورددار تعداد جوایز CES ۲۰۲۰

ال‌جیالکترونیکس امسال با دریافت بیش از ۱۵۰ جایزه و عنوان از متخصصان صنعت لوازم الکترونیک مورد تقدیر قرار گرفت و بیشترین تعداد جوایز CES تا به امروز را به خانه برد. یکی از مهم‌ترین افتخارات سال جاری این شرکت کسب عنوان Best TV of CES Award برای ششمین سال متوالی است. برنامه Best of CES Award (برنامه رسمی CES Awards که به نیابت از انجمن تکنولوژی مصرف‌کننده و توسط Engadget اجرا می‌شود) از میان هزاران تلویزیون جدید ارائه‌شده در نمایشگاه CES، تلویزیون‌های LG CX series OLED را به‌عنوان بهترین محصول انتخاب کرد.

ال‌جی با تلویزیون‌های OLED پیشگامانه خود همچنان به سلطه‌اش بر بازار تلویزیون ادامه می‌دهد و در میان طیف وسیع حرفه‌ای‌های این صنعت، امسال در گروه تلویزیون CES توانست برنده ۸۳ جایزه و لوح افتخار گردد. تلویزیون رول شونده فوق پیشرفته SIGNATURE OLED TV RX (مدل ۶۵RX) از سوی انجمن تکنولوژی مصرف‌کننده (CTA)‌ در دسته نمایشگرهای ویدیویی، مفتخر به دریافت عنوان CES Best of Innovation Award (جایزه بهترین اختراعات CES) گردید. تلویزیون LG SIGNATURE OLED ZX ۸K هم «نشان تعالی بهترین نمایشگر ویدیویی سال» را از CTA دریافت کرد. تلویزیون‌های NEXTGEN OLED ال‌جی هم که بر پایه استاندارد جدید ATSC ۳.۰تولیدشده‌اند، توانستند بیش از دوجین جایزه را از آن خود کنند.

ماشین لباسشویی درب جلو LG ThinQ با موتور AI DD در میان لوازم‌خانگی ال‌جی طی CES امسال بیشترین میزان ستایش و تشویق را از آن خود کرد. این ماشین لباسشویی از میان تمام رقبا توسط نشریات Newsweek و USA Today به‌عنوان محصول برتر انتخاب گردید. یخچال InstaView Door-in-Door با تکنولوژی Craft Ice ال‌جی، با توانایی تولید یخ‌های هنرمندانه‌ای که دیرتر ذوب می‌شوند، نمایشی تأثیرگذار و جذاب در CES داشت. این یخچال توانست افتخاراتی همچون CTA Mark of Excellence Award (نشان تعالی انجمن تکنولوژی مصرف‌کننده)، CES Innovation Award و عنوان محصول منتخب مجله Women’s Health را کسب نماید.

اسمارت فون LG G۸X ThinQ با دو نمایشگر و امکان ارتباطی ۵G عنوان CES Innovation Awards را کسب کرد. همچنین سرویس خدمات مشتریان مبتنی بر هوش مصنوعی Proactive Customer Care ال‌جی، همراه با چیدمان هنری حیرت‌انگیز Wave که توسط تلویزیون‌های OLED ال‌جی اجرا شد، توانستند توجه هزاران بازدیدکننده غرفه ال‌جی را جلب کرده و جزو منتخب‌های CES امسال باشند.

در مجموع ال‌جی طی نمایشگاه امسال در گروه‌های لوازم‌خانگی، سرگرمی‌های خانگی و ارتباطات موبایل برنده ۱۷ جایزه CES Innovation Awards گردید. ال‌جی همچنین مفتخر به کسب بیشترین ستایش و تشویق از سوی متخصصان و خبرگان تکنولوژی در Time، Newsweek، USA Today/Reviewed.com، Engadget، Future، Good Housekeeping، The Verge، Architectural Digest و بسیاری مجلات و سایت‌های دیگر شد.

برترین جوایز ال‌جی در CES ۲۰۲۰عبارت‌اند از:

LG CX ۴K OLED

 Engadget: Best of CES

 PC Mag: Best of CES

 Reviewed.com: Editor’s Choice Award

 Pocket-lint: Best of CES

 HD Guru: CES Top Pick

 CTA Mark of Excellence: Video Display Product of the Year

LG GX Gallery Series ۴K OLED TV

 Gear Patrol: Editor’s Pick CES ۲۰۲۰

 BGR: Best of CES ۲۰۲۰

 HD Guru: CES Top Pick

 TechRadar: Best TVs of CES

LG SIGNATURE OLED ZX ۸K TV

 CES ۲۰۲۰ Innovation Award

 CTA Mark of Excellence: Video Display Product of the Year

 Gadget Match: Best of CES ۲۰۲۰

 BGR: Best of CES ۲۰۲۰

LG Signature RX Rollable OLED

 CES ۲۰۲۰ Innovation Award

 Engadget: Best New TVs at CES ۲۰۲۰

 SPY: Best of CES ۲۰۲۰

LG Soundbar SN۱۱RG

 CES ۲۰۲۰ Innovation Award

 CTA Mark of Excellence: Loudspeaker of the Year: Soundbar

LG PuriCare Mini Air Purifier

 CES ۲۰۲۰ Innovation Award

 CTA Mark of Excellence: Emerging Technologies / Disruptor / Miscellaneous Home Technology Enhancements

LG ThinQ Front-Load Washing Machine

 USA Today/Reviewed.com CES Editors’ Choice Awards: Editor’s Choice

 Newsweek: Best of CES ۲۰۲۰

LG Proactive Customer Care

 USA Today/Reviewed.com CES Editors’ Choice Awards: Editor’s Choice

LG G۸X ThinQ with Dual Screen

 CES ۲۰۲۰ Innovation Award

منبع: خبر آنلاین

دکمه بازگشت به بالا