سریال خاتون
فناوری

خودروی الکتریکی سونی بهترین سورپرایز نمایشگاه CES

سونی Vision-S جایگاهی بین یک نمونه اولیه و کانسپت اصلی قرار دارد٬ مانند یک کانسپت، تمام آن چیزی است که سونی می‌خواهد به دنیای ماشین نشان دهد و از طرفی مانند یک نمونه اولیه واقعا کار می‌کند. 

خودروی الکتریکی سونی بهترین سورپرایز نمایشگاه CES

سونی Vision-S یک لیست طولانی از ایده‌ها را در معرض نمایش قرار داد که از برترین آن‌ها می‌توان به رابط کاربری و سرگرمی اشاره کرد. این کار با مجموعه‌ای از نمایشگرها بر روی داشبورد شروع می‌شود که از یک ستون تا ستون دیگر ماشین ادامه پیدا می‌کنند. هم نمایشگر میانی و هم جلوی صندلی مسافر صفحه نمایش لمسی دارند که به راننده و سرنشین اجازه دسترسی به همه کنترل‌های رسانه‌ای خودرو را می‌دهد.

همچنین راه‌های بیشتری برای ارتباط با رابط کاربری وجود دارد. یک لپ تاپ به صورت جداگانه در کنسول مرکزی وجود دارد و می‌تواند از منوها استفاده کند. سرنشینان عقب نیز از این تجربه ناکام نمانده و هر کدام صفحه نمایش مخصوص خود را دارند. همچنین سونی از تجهیزات صوتی رده بالایی استفاده کرده که به هر فرد اجازه می‌دهد به طور جداگانه موارد مختلفی را مشاهده کنند. 

خودروی الکتریکی سونی بهترین سورپرایز نمایشگاه CES

ایده دیگر سونی استفاده از سنسورهای دوربینی بود که اجزای مفیدی در خودرو ایجاد کرده است. همچنین به جای استفاده از آینه‌های قدیمی از سنسورهای تصویری استفاده کرده است. 

به لطف دو موتور 200 کیلوواتی، شتاب 0 تا 100 Vision-S به 4.5 ثانیه رسیده و حداکثر سرعت آن 240 کیلومتر بر ساعت است. 

theverge.com

2121

منبع: خبر آنلاین

دکمه بازگشت به بالا