سریال خاتون
فناوری

بهترین اپلیکیشن های سفر به استانبول، تایلند، دبی و هند

—————- رپرتاژ آگهی —————–

این روزها پیشرفت تکنولوژی تاثیر خودش را بر روی سفر هم گذاشته است. یکی از این تاثیرات مربوط به اپلیکیشن هایی می شود که برای سفر به کشورهای مختلف طراحی شده اند و شما با دانلود و نصب آن ها روی گوشی تلفن همراهتان می توانید به خیلی از مشکلات قدیمی درباره سفر پایان دهید! شما با این اپلیکیشن ها می توانید بدون بلد بودن زبان، آدرس مورد نظرتان را در یک کشور غریبه پیدا کنید، می توانید رستوران های خوب آن کشور را پیدا کنید و هزاران کار دیگری که فقط از دست اپلیکیشن های هوشمند سفر بر می آیند. با ما همراه باشید تا بهترین اپلیکیشن های سفر به استانبول، تایلند، دبی و هند را به شما معرفی کنیم تا اگر در تابستان امسال به یکی از این مقاصد گردشگری سفر کردید، بتوانید از این اپلیکیشن ها در جهت یک سفر آرام تر و بی دغدغه تر بهره ببرید.

 

بهترین اپلیکیشن های سفر به استانبول

اپلیکیشن بازار بزرگ استانبول (Grand Bazaar)، اپلیکیشنی است که گشت و گذار در یکی از بزرگترین بازارهای سرپوشیده جهان یعنی بازار بزرگ استانبول را برایتان راحت می کند. با کمک این اپلیکیشن دیگر در بازار بزرگ استانبول گم نمی شوید و به راحتی می توانید با یک سرچ ساده، یک فروشگاه یا یک رستوران خاص را در میان انبوه فروشگاه ها و کوچه پس کوچه های بازار بزرگ استانبول پیدا کنید. اپلیکیشن ترافی (Trafi) نیز یکی از اپلیکیشن های کاربردی برای سفر به استانبول است. با این اپلیکیشن می توانید به راحتی در استانبول مسیریابی کنید. چراکه این اپلیکیشن علاوه بر این که به شما می گوید برای رفتن از نقطه A به نقطه B باید از چه وسیله حمل و نقل عمومی استفاده کنید، به شما این مساله را هم می گوید که طی کردن این مسیر چند دقیقه در

 تور استانبول به طول می انجامد.

 




بهترین اپلیکیشن های سفر به تایلند

به شما توصیه می کنیم که قبل از سفر به تایلند، اپلیکیشن مپز می (Maps.me) را بر روی گوشی تلفن همراهتان نصب کنید. در این اپلیکیشن می توانید نقشه کل جهان را دانلود کنید و بدین شکل بدون داشتن دسترسی به اینترنت (به صورت آفلاین) از نقشه های آن برای مسیریابی بهره ببرید. این اپلیکیشن برای سفر به تایلند بسیار اپلیکیشن کاربردی است و به همین دلیل ما دانلود آن را به شما توصیه می کنیم. از این گذشته، توصیه ما به شما این است که حتما اپلیکیشن فود پاندا (FoodPanda) را هم برای سفر به تایلند با تور تایلند دانلود کنید تا با کمک آن بتوانید در تایلند از رستوران های مختلف سفارش غذا دهید و آن را درب هتلتان تحویل بگیرید و پول غذا را هم به صورت نقدی در زمان تحویل غذا، پرداخت کنید.

 

بهترین اپلیکیشن های سفر به دبی

با کمک اپلیکیشن دبی ایرپورتز (Dubai Airports) می توانید تمامی اطلاعات واقعی درباره زمان پروازتان از فرودگاه دبی را دریافت کنید تا پروازتان از فرودگاه دبی دیر و زود نشود. از این گذشته می توانید نقشه فرودگاه دبی را داشته باشید و به راحتی در آن مسیریابی کنید و این مساله را متوجه شوید که رستوران ها یا فروشگاه ها دقیقا در کجای فرودگاه دبی واقع شده اند. اپلیکیشن دبی مال (The Dubai Mall) نیز می تواند به شما در خرید از بزرگترین مرکز خرید جهان یعنی دبی مال کمک کند. با کمک این اپلیکیشن می توانید اطلاعات لازم درباره فروشگاه ها و رستوران ها را در دبی مال دریافت کنید و متوجه شوید که گشت و گذار در کدام قسمت از دبی مال برای شما جذاب تر است. حتی می توانید در این اپلیکیشن، جنسیت خودتان را مشخص کنید تا این اپلیکیشن هوشمند به شما بگوید که خرید از کدام فروشگاه های دبی مال برایتان مناسب است. به هر حال مساله ای که مشخص است، این است که مرکز خریدی با این عظمت در تور دبی که بیش از 1،200 فروشگاه دارد، به یک اپلیکیشن مسیریاب نیز نیاز دارد!

 

بهترین اپلیکیشن های سفر به هند

اپلیکیشن اولا یا او ال ای (OlA) به عنوان اپلیکیشن تاکسی آنلاین هند، یکی از پرکاربردترین اپلیکیشن های سفر به هند است. با کمک این اپلیکیشن می توانید به راحتی هرچه تمام تر تاکسی بگیرید و دیگر مجبور نشوید که بر سر کرایه با راننده تاکسی های هند چانه بزنید. اپلیکیشن زوماتو (Zomato) نیز از این جهت برای سفر به هند کارآمد است که با کمک آن می توانید بهترین رستوران های هند در 35 شهر آن را پیدا کنید و بدین شکل رستوران مناسب با بودجه خود را در تور هند انتخاب کنید.

                آژانس هواپیمایی زیما سفر مجری تورهای خارجی

 

 

منبع: خبرگزاری ایتنا

دکمه بازگشت به بالا