سریال خاتون
فناوری

چرا کشور بالی برای توریستها محبوب شده؟

—————- رپرتاژ آگهی —————–

چرا کشور بالی برای توریستهامحبوب شده؟

1-فرهنگ و هنر اوبود

اوبود مرکز موسیقی و فرهنگ بالی است. اینجاست که جنبش هنر مدرن بالیان متولد شد و کاخ ها و معابد سلطنتی اطراف آن به عنوان اصلی ترین مراجع عمل می کردند. امروزه ، چندین موزه و نگارخانه محلی عالی ، تکامل و سنت های آن را جشن می گیرند. چشم اندازهای هنری در اینجا بسیار ارزشمند است زیرا بسیاری از مجموعه ها در ساختمانهای سنتی بالیایی احاطه شده توسط باغهای گرمسیری بی نظیر قرار دارند. برای بررسی اجمالی از هنر بالی ، اولین ایستگاه های شما در تور بالی باید موزه هنر آگونگ رای و موزه هنر نکا باشد که در یک پیاده روی کوتاه از جنگل میمون Ubud قرار دارد. هر دو آثار سنتی تا معاصر از جمله نقاشی های کریس (خنجرهای تشریفاتی) ، عکاسی و نقاشی های کلاسیکwayang (عروسکی است. از دیگر گالری های هنری با ارزش در منطقه اوبود می توان به خانه ماسک ها و عروسک های خانه سیتیا دارما اشاره کرد که دارای ماسک های تشریفاتی از آسیا و بعد از آن است. موزه PuriLukisan ، طیف وسیعی از سبک های هنری بالیایی. و موزه دون آنتونیوبلانکو ، در خانه و استودیوی سابق این هنرمند است.اگر خرید هنر بیشتر سبک و سیاق شماست ، بازار هنر اوبود را از دست ندهید. این دخمه پرپیچ و خم غرفه ها که دارای حجاری ها ، مجسمه ها ، جواهرات ، سارونگ ها ، نقاشی ها و لوازم خانگی است یکی از بهترین جاذبه های گردشگری در شهر است. چانه زدن ضروری است ، و یک قاعده خوب برای مقابله با نیمی از قیمت درخواستی و ترازو به سمت بالا  است و از آنجا ، همیشه با لبخند بیرون خواهید آمد. روبروی بازار ، کاخ سلطنتی اوبرود PuriSaren نیز ارزش بازدید دارد و در طول شب میزبان اجراهای سنتی رقص بالیایی است.اگر شما یک هنرمند هستید یکی از کارهای محبوب برای انجام این کار ثبت نام در یک کارگاه هنری در یک روستای محلی است که می تواند شامل نقاشی سنتی، ماسک سازی و ساخت جواهرات باشد.

2-مزارع برنج تگالالانگ بالی(بهترین تراس های برنج بالی)

اگر عکاس هستید که می خواهید مزارع برنج زمرد زیبای بالی را ضبط کنید ، تراس های برنج TegallalangیاJatiluwih ضروری هستند. حدود 30 دقیقه رانندگی در شمال از اوبود ، تراس Tegallalang Riceیکی از معروف ترین مناطق برای عکاسی از این مناظر نمادین و جذب زیبایی بی انتها آنها است. توجه داشته باشید که افراد محلی درخواست می کنند در میان محبوب ترین مسیر از طریق مزارع برنج در اینجا کمک مالی انجام دهند ، و بسیاری از آنها درخواست ورودی و پارکینگ در طول جاده را می دهند. یک راه آرامش بخش برای لذت بردن از مناظر سرسبز ، در یکیاز بسیاری از رستوران ها و کافه های مشرف به مزارع است.در حدود 90 دقیقه رانندگی از Ubud ، تراسهای برنج Jatiluwih بیش از 600 هکتار مزارع برنج را در امتداد تپه های دامنه کوه باتوکارو پوشش می دهد و تمایل به شلوغی کمتر از Tegallalang دارد. همچنین در اینجا کمتر سفرهای توریستی تور ارزان بالی را پیدا خواهید کرد ، بنابراین پیاده روی و گشت و گذار راحت تر بدون اینکه دردسر داشته باشید راحت تر است. هر دوی این مکان ها از تعاونی سنتی مدیریت آب به نام “ساباک” استفاده می کنند ، سیستم آبیاری به رسمیت شناخته شده یونسکو که مربوط به قرن نهم است.

 

3-  واتربوم بالی

Waterbom Baliیک آبشار پر از عمل است که در قلب کوتا قرار دارد و برای هر یک از اعضای خانواده چیزی دارد. بچه ها می توانند در استخرهای شنا چلپ چلوپ کنند. پایین رودخانه. یایکی از بسیاری از اسلایدها و سواری های در حال چرخش آب را کوچک کنید ، با نام هایی مانندPython ، Green Viper و Super Bowl. مادران و پدران می توانند با یک جلسه رفلکسولوژی ، مانیکوریا پدیکوریا اسپا درمانی ماهی ، استراحت کنند. رستوران ها و کافه ها به طیف وسیعی از رژیم های غذایی مختلف می پردازند و زمین ها با درختان بزرگ ، سایه دار و باغ های گرمسیری زیبا محوطه می شوند و این امر باعث احیای مجدد طراوت از گرما در یک روز گرمسیری گرمسیری می شود.

 

برای آگاهی از قیمت تور بالی توریاب همواره با ما در ارتباط باشید.

 

 

منبع: خبرگزاری ایتنا

دکمه بازگشت به بالا