سریال خاتون
فناوری

کسب و کار خود را در دنیای دیجیتال چگونه معرفی کنیم؟

کسب و کار خود را در دنیای دیجیتال چگونه معرفی کنیم؟

—————- رپرتاژ آگهی —————–

هر کسب‌وکار آنلاین برای رشد و توسعه خود نیاز دارد تا از ابزارها و روش‌های دیجیتال مارکتینگ بهره‌مند شود. نکته حائز اهمیت این است که پیاده سازی تکنیک‌های دیجیتال مارکتینگ و ابزارها و روش‌های آن نیاز به تخصص و دانش گسترده و صد البته تجربه کافی دارد. شما به عنوان مدیر ارشد یک کسب‌وکار آنلاین می‌توانید نیازهای دیجیتال مارکتینگ خود را برون سپاری کنید. متاسفانه برخی از مدیران هنوز نمیدانند که دیجیتال مارکتینگ و سئو چیست و چگونه می تواند به کسب و کارشان کمک کنند. شرکت‌هایی هستند که خدمات جامعی از دیجیتال مارکتینگ و بهینه سازی سایت را برای کسب‌وکار شما انجام می‌دهند که برخی از آن‌ها به شرح زیر است:

اما قبل از آن که سراغ معرفی شرکت ها برویم، شما می توانید از طریق لینک زیر در مورد اینکه سئو چیست و چه ضرورتی برای کسب و کارها دارد اطلاعات بیشتری در این مورد کسب کنید:

سئو چیست و چه اهمیتی برای کسب و کارهای آنلاین دارد؟

شرکت وب 24

بسیار دور از ذهن خواهد بود اگر یک کسب‌وکار اینترنتی وبسایت نداشته باشد. شرکت طراحی سایت وب24 انواع وبسایت‌های گردشگری، فروشگاهی و… را برای شما طراحی خواهد کرد و شما می‌توانید در زمان خود صرفه جویی کنید و انرژی خود را برای بخش‌های دیگر کسب‌وکار بگذارید.

شرکت وب 24 سالهاست که در کنار خدمات طراحی سایت، توانسته خدمات خود را گسترده تر کند و در کنار سئو24 ، خدمات سئو، دیجیتال مارکتینگ، رپرتاژ آگهی و محتوا را نیز به کسب‌وکارها ارائه می‌کند.

  • خدمات سئو : برکسی پوشیده نیست که بودجه‌ای که برای سئو سایت کنار گذاشته‌ایم محدود است و انتظار داریم نتیجه آن را هم دریافت کنیم. هزینه انجام سئو موضوعی است که این روزها اغلب کمی غیرکارشناسی اعلام می‌شود که خود گواه غیرخرفه‌ای بودن شرکت است. قیمت سئو و خدمات آن گاهی اوقات بسیار بالا تعیین می‌شود که توجیه عقلانی و منطقی ندارد و گاهی اوقات نیز شرکت‌های جویای نام قیمت سئو را بسیار پایین اعلام می‌کنند تا شرکت سئو بتواند پروژه را بگیرد و به نوعی برای خودش نمونه کار داشته باشد. مشکل اینجاست که پرداخت هزینه در بسیاری از پروژه های سئو منوط به افزایش تعداد کلیک ورودی روزانه از گوگل است و با استفاده از چند نرم افزار خاص و روبات می توان چنین کاری را انجام دادو این دلیلی است که برخی افراد به خرید بازدید گوگل روی می آورند. در چنین حالتی سئو تخصص محسوب نمی شود و تنها اعداد و ارقام ورودی سایت هستند که تغییر می کنند و کارفرما بابت چیزی هزینه می پردازد که ارزشی برای او ایجاد نمی کند. بنابراین خدمات سئو احتیاج به افرادی متخصص و کاربلد دارد که بتواند با استفاده از تکنیکهای سئو کلاه سفید باعث افزایش بازدید گوگل شود، نه اینکه باعث ایجاد ورودی و ترافیک موقتی شود.


  • خدمات تولید محتوا: تولید محتوا امروزه یک الزام برای همه کسب‌وکارهاست. باتوجه به یکنواختی این مسئولیت و از آن مهم‌تر اهمیت زمان‌بندی و استمرار تولید محتوا، یک ایده عالی برون سپاری کردن تولید محتواست که به سئو سایت نیز کمک شایانی خواهد کرد. رضا شیرازی در وب24 مدیریت تیمی از متخصصین سئو و محتوا را برعهده دارد که مسیر شما را هموار خواهد ساخت. با برون سپاری خدمات تولید محتوا خیال شما آسوده خواهد بود که با یک فرکانس مشخص محتوای درجه یک و کاملاً غنی در کلمات کلیدی کسب‌وکار خود دریاف خواهید کرد.

    خدمات رپرتاژ آگهی: یک استراتژی تبلیغاتی هدایت مخاطبین وبسایت‌های دیگر به سایت شماست. اینکه کدام وبسایت‌ها را انتخاب کنید، چگونه محتوانویسی کنید و چه زمانی انتشار دهید خود یک تخصص است که بد نیست از مشاوره افراد متخصص بهره‌مند شوید. خدمات رپورتاژ آگهی نکات ریز و درشت فراونی مثل توجه به اعتبار دامنه، رتبه سایت و… دارد که اگر بی‌گدار به آب بزنید سرمایه شما بازگشت نخواهد داشت.


 

 

شرکت یکتانت

شرکت یکتانت بزرگترین پلتفرم تبلیغات آنلاین ایران و یکی از شرکت‌های مطرح در حوزه بازاریابی اینترنتی است که به کسب‌وکارها کمک می‌کند تا بیشتر دیده شوند و درآمدزایی داشته باشند. تبلیغات در فضای دیجیتال تنوع بسیاری دارد و وابسته به نوع کسب‌وکار، بودجه کمپین و سنجه‌های کلیدی عملکرد قابل طراحی و پیاده سازی است. برخی از خدمات شرکت یکتانت در ادامه ذکر شده است:

  • تبلیغات بنری: دسته‌ای از تبلیغات هستند که با یک بنر گرافیکی در وبسایت‌های مختلف قرار می‌گیرند. محتوای این بنر توضیح کسب‌وکار شما یا شعار شرکت شما به شکل کوتاه است. بسیار مهم است که این بنر در کدام قسمت وبسایت مهمان قرار خواهد گرفت و هرچه در قسمت‌های اصلی‌تر باشد هزینه‌ آن بیشتر است بد نیست نگاهی به وبسایت یکتانت بیاندازید تا دید کلی به تعرفه‌ها پیدا کنید.

    ایمیل مارکتینگ برای افزایش فروش و درآمد کسب‌وکارتان بسیار مهم است و بیشتر از هر کانال دیگری که امروزه بازاریابان در اختیار دارند می‌تواند به دستیابی به سود و بازگشت سرمایه شما کمک کند. بنابراین این ۵ مرحله را که در این آموزش مشخص شده است دنبال کنید تا به‌سرعت و به آسانی بازاریابی ایمیل را آغاز کنید.

    تبلیغات کلیکی: این تبلیغات اقتصادی‌تر هستند؛ چرا که شما به وبسایت مهمان به ازای کلیک بازدیدکنندگان هزینه پرداخت خواهید کرد، دست کم مطمئن هستید به ازای مبلغ پرداختی بازدید داشته‌اید. زمانی که از تبلیغات کلیکی استفاده می‌کنید اهمیت بهبود نرخ تبدیل مشتریان به خریدار دوچندان می‌شود. یکتانت بزرگترین بستر تبلیغات آنلاین است که انواع تبلیغات کلیکی را ارائه می‌کند.

    تبلیغات همسان: نوع جذابی از تبلیغات هستند که از نظر ظاهری به نحوی در وبسایت جانمایی شده‌اند که تشخیص تبلیغاتی بودن محتوا برای بازدیدکننده دشوار خواهد بود. این همسان سازی از نظر UI و متن تبلیغاتی اتفاق می‌افتد و بازخورد بسیار عالی درپی خواهد داشت. فعالین حوزه وب از یکتانت به عنوان متخصص طراحی این نوع تبلیغات یاد می‌کنند. میزان اثرگذاری تبلیغات همسان به بزرگی شبکه ناشران نیز بستگی دارد، بدیهی است هرچقدر شبکه ناشران بزرگ‌تر و متنوع‌تر باشد، این دسته از تبلیغات موثرتر خواهند بود.

     

     

منبع: خبرگزاری ایتنا

دکمه بازگشت به بالا