سریال خاتون
فناوری

مشخصات وان پلاس 8 پرو افشا شد

مشخصات وان پلاس 8 پرو افشا شد

سرانجام پس از انتظارت بسیار زیاد نسل بعدی تلفن همراه هوشمند شرکت وان پلاس در آستانه ورود به بازار قرار گرفته و اطلاعات مربوط به وان پلاس 8 پرو به دست اصحاب رسانه رسیده است.

به گزارش ایتنا و به نقل از Phonearena، اطلاعات افشا شده نشان دهنده یک محصول بسیار جذاب و نیرومند هستند که بار دیگر استاندارد جدیدی برای کیفیت تلفن همراه هوشمند را در میان محصولات موجود و در آستانه عرضه در بازار ایجاد خواهد کرد.

شایعه‌ها حاکی از آن هستند که وان پلاس 8 پرو با دوربین چهار لنزی و قابلیت شارژ معکوس بی‌سیم به بازار عرضه خواهد شد.

 

به گزارش ایتنا به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی phonearena، مشخصات فنی وان پلاس 8 پرو بالاخره افشا شد. این تلفن همراه هوشمند یا صفحه‌نمایش انحنادار 6.78 اینچی AMOLED به بازار عرضه می‌شود که نسبت ابعاد آن 19.5:9 است. کناره‌های این صفحه‌نمایش بسیار نازک هستند و نسبت بدنه به صفحه‌نمایش و نرخ رفرش آن نیز بسیار بالا است.

 




پردازنده در نظر گرفته شده برای این تلفن همراه هوشمند اسنپ دراگون 865 است که احتمالا آخرین پردازنده پرچم‌داری است که کوالکام آن را با معماری 10 نانومتری می‌سازد. مدل پایه این همراه هوشمند با رم 8 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی به بازار عرضه می‌شود و مدل برتر این دستگاه با رم 12 و حافظه 256 گیگابایتی به دست مشتری می‌رسد. علاوه بر این مودم 5G اسنپ دراگون X55 در این پرچم‌دار جای داده شده است و این دستگاه اخیرا تائیدیه 5G را نیز دریافت کرده است.

 

شایعه‌های اخیر پیرامون دوربین این تلفن همراه هوشمند اعلام کرده است که قدرت دوربین اصلی آن 48 مگاپیکسل است و وجود سنسورهای 48 مگاپیکسلی عریض، 8 مگاپیکسلی تلفوتو و یک سنسور رازآلود 5 مگاپیکسلی نیز در این دستگاه نیز تائید شده‌اند. باتری در نظر گرفته شده برای وان پلاس 8 پرو 4510 میلی‌آمپر ساعتی است. قدرت شارژ بی‌سیم این دستگاه 30 وات و شارژ معکوس آن 3 وات است.

 

یکی از افشا کنندگان تلفن‌های همراه هوشمند به نام Slashleaks تصویری از فردی را به نمایش گذاشته است که با چهره پوشانده شده با ماسک در مترو حضور دارد و یک نسخه از وان پلاس 8 پرو را در دست دارد. به نظر می‌رسد که این روزها مترو به‌جای مناسبی برای افشای تلفن‌های همراه هوشمند تبدیل شده است و سال گذشته نیز نسخه‌ای گلکسی نوت 10 پلاس در مترو در دستان یکی از کاربرها دیده شد. به‌این‌ترتیب باید منتظر بود و دید که این مشخصات تا چه حد صحت دارند.

 

منبع: خبرگزاری ایتنا

دکمه بازگشت به بالا