سریال خاتون
فناوری

دانلود رایگان سریال قورباغه از تلگرام

مراحل فیلم‌برداری سریال «قورباغه» از سال گذشته آغاز شده بود و اخیرا به پایان رسید؛ مدتی پیش نیز اعلام شد این سریال شبکه نمایش خانگی از آبان‌ماه پخش خواهد شد، اما این اتفاق نیفتاد. تریلر جدیدی از این سریال «قورباغه» منتشر شده که زمان دقیق پخش آن نیز مشخص شده است. پخش سریال «قورباغه» از سوم آذر آغاز می‌شود، این سریال ۱۶ قسمتی، دوشنبه هر هفته در شبکه نمایش خانگی پخش می‌شود.

سریال «قورباغه» به نویسندگی و کارگردانی هومن سیدی و تهیه‌کنندگی علی اسدزاده ساخته شده است. از بازیگران این سریال می‌توان به نوید محمدزاده، صابر ابر، سحر دولتشاهی، فرشته حسین، آناهیتا افشار و مهران غفوریان اشاره کرد. هومن سیدی پیش از این فیلم‌های «سیزده»، «آفریقا»، «خشم و هیاهو»، «اعترافات ذهن خطرناک من» و «مغزهای کوچک زنگ زده» را ساخته است.

دانلود از تلگرام

سریال قورباغه اولین سریال شبکه نمایش خانگی هومن سیدی است که در ژانر اکشن و جنایی میباشد. قورباغه به تهیه کنندگی علی اسدزاده محصول سال 1398–99 از کشور ایران میباشد. حضور نوید محمدزاده برای اولین بار در سریال های شبکه نمایش خانگی در کنار هومن سیدی ستاره ی سینمای ایران باعث شده تا این عنوان کمی خاص تر از عناوین دیگر باشد.

فیلمبرداری سریال از اردیبهشت سال 1398 آغاز شد، با همه‌گیر شدن ویروس کرونا متوقف شد و از اسفند ماه مجددا با رعایت پروتکل های بهداشتی روند فیلمبرداری ادامه پیدا کرد، با بررسی عکس اینستاگرامی از جشن اتمام فیلمبرداری میتوان فهمید که فیلمبرداری سریال قورباغه در تیر 1399 به اتمام رسیده و اکنون که این متن را نگارش میکنیم (مرداد 99) این سریال در مرحله نهایی تدوین قرارگرفته که به احتمال قوی از مهر امسال روند توزیع سریال آغاز شود.

این چهارمین همکاری هومن سیدی و نوید محمدزاده بعد از فیلم های سیزده، خشم و هیاهو و مغزهای کوچک زنگ زده محسوب می شود. هومن سیدی، نوید محمدزاده، صابر ابر، سحر دولتشاهی، فرشته حسینی، نوید پورفرج و هومن سیدی به عنوان بازیگران این سریال معرفی شده اند.

تاریخ انتشار سریال قورباغه

این سریال که قرار بود بهار 99 عرضه شود، با انتشار کرونا به تعویق افتاد، امیرعباس صباغ در برنامه سینمامعیار که به بررسی آثار به نمایش میپردازد گفت: سریال قورباغه حدود دو ماه دیگر به نمایش درمی آید. (تیر 99)

با دريافت پروانه نمايش، «قورباغه» از 3 آذر ماه مى‌آید.

نخستین پوستر رسمی سریال قورباغه بعد از فیلمبرداری کامل سریال رونمايى شد.

سريال قورباغه به کارگردانی هومن سيدى و تهیه کنندگی علی اسدزاده پس از دريافت پروانه نمايش، براى انتشار در آبان ماه آماده مى‌شود

طبق اعلام عوامل سریال شبکه نمایش خانگی قورباغه، این سریال در قالب 16 قسمت ساخته شده است، زوج هومن سیدی و نوید محمدزاده برای اولین بار در ساخت سریالی با یکدیگر همکاری کنند، این سریال در شبکه نمایش خانگی توزیع می شود و به گفته بسیاری با توجه به حضور سیدی و محمدزاده باید منتظر مجموعه جذابی باشیم.

جهت دانلود سریال قورباغه به سایت هکس دانلود مراجعه کنید.

https://hexdownload.co/53250/frog-series/

دکمه بازگشت به بالا