سریال خاتون
فناوری

اسامی برندگان قرعه‌کشی ۸ محصول طرح فروش فوق‌العاده سایپا فردا اعلام می‌شود

اسامی برندگان قرعه‌کشی ۸ محصول طرح فروش فوق‌العاده سایپا فردا اعلام می‌شود

امروز (شنبه) مراسم قرعه‌کشی طرح فروش فوق‌العاده هشت محصول سایپا با حضور نهادهای نظارتی و مسئولان این شرکت خودروسازی برگزار شد.

به گزارش ایتنا از سایپا، این قرعه‌کشی برای فروش هشت محصول سایپا شامل سایپا ۱۵۱، تیبا صندوق‌دار، پنج مدل وانت نیسان و پادرا پلاس برگزار شد.

در این طرح فروش ۵۰۲ هزار و ۸۳۰ نفر شرکت کردند که ۴۹۱ هزار و ۹۰۳ نفر واجد شرایط شناخته شدند.

ظرفیت محصولات عرضه شده سایپا در این طرح فروش هفت هزار خودرو است و برای آنکه حقی از متقاضیان خرید خودرو ضایع نشود و توزیع خودروها بر اساس قرعه کشی باشد هفت هزار نفر هم به عنوان رزرو در نظر گرفته شدند.

در این طرح یک‌هزار دستگاه خودرو تیبا صندوق‌دار عرضه می‌شود.

علاوه بر این یک‌هزار دستگاه سایپا ۱۵۱، یک‌هزار و ۵۰۰ دستگاه نیسان تک‌سوز، یک‌هزار و ۵۰۰ دستگاه نیسان تک‌سوز آپشنال، ۵۰۰ دستگاه نیسان دوگانه‌سوز، ۵۰۰ دستگاه نیسان دوگانه‌سوز آپشنال، ۷۰۰ دستگاه نیسان دیزل یورو ۵ و ۳۰۰ دستگاه پادرا پلاس عرضه می‌شود.

اسامی منتخبان پنجمین طرح فروش فوق‌العاده محصولات سایپا پس از تایید نهایی توسط نهادهای نظارتی، فردا (یکشنبه) در سایت رسمی این گروه خودروسازی منتشر خواهد شد.

سایپا برای منتخبان طرح فروش فوق‌العاده پیامک ارسال می‌کند اما برای اطمینان بیشتر ضرورت دارد که ثبت‌نام‌کنندگان به سایت این گروه مراجعه کنند.

بر پایه آمارهای سامانه کدال، گروه صنعتی سایپا موفق شد در هشت ماهه امسال ۲۰۹ هزار و ۵۳۴ دستگاه خودرو شامل ۵۰ هزار و ۴۱۳ دستگاه خودرو در خانواده پراید، ۱۴۰ هزار و ۵۵۹ دستگاه در خانواده تیبا، ۱۰ دستگاه سراتو، ۱۳ دستگاه آریو و ۱۸ هزار و ۵۰۹ دستگاه وانت پراید (سایپا ۱۵۱) تولید کند.

همچنین تولید ۳۰ دستگاه شاهین به عنوان محصول جدید و نوبرانه سایپا، در این آمارها خودنمایی می‌کند که همگی آنها مربوط به آمار آبان‌ماه این شرکت است.

 

منبع: خبرگزاری ایتنا

دکمه بازگشت به بالا