سریال خاتون
فناوری

آموزش : نحوه ساخت مموجی‌ها در اپل واچ

آموزش : نحوه ساخت مموجی‌ها در اپل واچ

در نسخه جدید نرم‌افزار مموجی‌ها برای اپل واچ قابلیت جدیدی برای ایجاد یک شخصیت اضافه شده است که در ادامه به توضیح نحوه استفاده از آن‌می پردازیم.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  howtogeek، شما در حال حاضر‌می توانید روی اپ واچ خود از قابلیت مموجی‌ها استفاده کنید و شخصیت مموجی خود را به صورتی برنامه ریزی کنید که هر زمان که مچتان را کتان‌می دهید روی ساعتتان ظاهر شود. علاوه بر این شما‌می توانید استیکر‌های مموجی را از طریق نرم‌افزار پیام‌ها به دیگران ارسال کنید.
 
نحوه ساخت مموجی‌ها روی اپل واچ
 کاربران اپل واچ که از نسخه watchOS 7 و بالاتر استفاده‌می کنند‌می توانند از نرم‌افزار مموجی جدید برای ساخت، مشاهده و شخصی سازی شخصیت مموجی خود به صورت مستقیم از طریق اپل واچ استفاده کنند. اگر شما در حال حاضر یک شخصیت مموجی روی آیفون تان ساخته اید‌می توانید از آن روی اپل واچ نیز استفاده کنید.
 
تاج دیجیتالی موجود در اپل واچ را لمس کنید و صفحه نرم‌افزارها را باز کنید. از آنجا نرم‌افزار مموجی را انتخاب کنید. در این بخش فهرستی از مموجی‌های در دسترس را مشاهده‌می کنید. اگر اولین باری است که از مموجی استفاده‌می کنید به بالای صفحه نمایش بروید و روی دکمه + ضربه بزنید.
 
 
 
در این بخش خصوصیات مختلفی به منظور شخصی سازی به شما عرضه می‌شود. در ابتدا گزینه پوست یا Skin را انتخاب کرده و سپس از تاج دیجیتال برای امتحان رنگ‌های مختلف پوست استفاده کنید. برای تغییر صفات آواتار خود نیز میتوانید صفحه را به چپ و راست بکشید. برای مثال در بخش رنگ پوست‌می توانید ویژگی‌هایی رنگ، کک و مک ، گونه‌ها و علائم زیبایی را شخصی سازی کنید.
 
در این مرحله دکمه بازگشت یا Back را فشار دهید تا تمامی گزینه‌های شخصی سازی برایتان نمایان شود. شما‌می توانید پوست، مدل مو، ابروها، چشم‌ها، سر، بینی، دهان، گوش‌ها، موهای صورت، عینک، پوشش سر و سایر صفات را برای شخصیت مورد نظر خود انتخاب کنید.
 
زمانی که شخصی سازی کاراکتر مورد نظرتان در این بخش به پایان رسید دکمه Done که در قسمت بالا و سمت راست تصویر موجود است را لمس کنید تا مموجی ساخته شده دخیره شود. این شخصیت جدید از این پس در نرم‌افزار پیام‌ها در دسترس خواهد بود و با آیفون شما همگام خواهد شد.
 
منبع: خبرگزاری ایتنا

دکمه بازگشت به بالا