سریال خاتون
فناوری

دانلود قسمت سوم سریال قورباغه با بازی صابر ابر

سریال جنجالی و ملتهب قورباغه در این هفته به قسمت سوم رسیده است. به گزارش ایسنا، بنابر اعلام هکس دانلود، شما می توانید لینک دانلود قسمت سوم ۳ سریال قورباغه را با کیفیت بلوری شش کاناله فول اچ دی در این نوشتار دریافت کنید.

بازیگران قورباغه چه کسانی هستند؟

صابر ابر (در نقش رامین، دوست جواد و فرید) نوید محمدزاده (در نقش نوری، سردسته باند مواد فروش‌ها، هم‌کلاسی رامین) سحر دولتشاهی (در نقش فرانک) فرشته حسینی (در نقش لیلا خواهر نوری، دوست سروش) هومن سیدی (در نقش شمس ‌آبادی) مهران غفوریان، آناهیتا افشار، شهروز دل افکار (در نقش جواد؛ دوست رامین و فرید) اشکان حسن پور (در نقش فرید، دوست رامین و جواد) اسماعیل سلطانیان، احسان امانی، یدالله شادمانی (در نقش ابوالفضل، پدر نوری)، یونا تدین، معین شاه چراغی، پیمان پازوکی، محمدامین شعرباف (در نقش سروش)، نیما مظاهری (در نقش آباد، دوست سروش)، فاطمه مرتاضی (در نقش مادر سروش)

در قسمت دوم قورباغه چه اتفاقاتی رخ داد؟

در قسمت دوم قورباغه شاهد اتفاقات بسیاری بودیم. در این اپیزود سریال وارد فاز جدیدی می شود و روایت کننده افراد دیگری است. افرادی که مامورین غیررسمی شهرداری هستند و با دریافت اسلحه (با مجوز) به پاکسازی و کشتن شگ های ولگرد می پردازند… چه اتفاقی افتاد؟

چرا بهترین دوستم به بهترین دوستش شلیک کرد؟ به من! به خودش! قسمت دوم با صحنه اجساد غرق در خون شروع می‌شود. اما یکی از آن ها به شکل معجزه آسایی زنده است.

یک فلش بک به گذشته: دوازده سال قبل چهار شکارچی از طرف شهرداری که مسوولیت شکار سگ را دارند. در حین انجام کار یکی از آن ها از روی اشتباه شخصی را به جای سگ مورد ضرب گلوله قرار می دهد.

شخص ضارب (سروش) که از صحنه جرم فرار می کند، عاقبت به دام مامورین پلیس می افتد و در نهایت در دادگاه‌ به خاطر قتل غیرعمد با تعهد و با گرفتن رضایت از اولیای دم (به شرط این که از پسر مقتول نگهداری کند و مخارج او را پرداخت کند، چون توانایی پرداخت دیه را نداشته است) از زندان آزاد می شود.

هر دو پس از مدتی هم خانگی و زندگی در کنار هم برای گذران معاش به خفت گیری، کارهای خلافکارانه، مشارکت در قتل و… روی می آورند و درگیر ماجراهایی از این دست می شوند.

دانلود قسمت سوم سریال قورباغه

فلش بک به زمان حال: سروش و پسر مقتول در حال انتقال جنازه ها به بیابان و صحبت از توانایی و نیروی هیپنوتیزم نوری (نوید محمد زاده ) که قادر است دیگران را وادار به انجام خواسته هایش کند. در این زمان است که فردی که قبلا در ویلای نوید محمدزاده کشته شده است (با بازی صابر ابر) و بدین ترتیب کاراکترهای قصه از قسمت اول و دوم بهم وصل می شوند.

این لینک دادن ها و اتصال شخصیت ها نشان دهنده این است که هنوز ما در مرحله بسط داستانی و روایت ابعاد وجودی شخصیت ها هستیم و احتمالا از قسمت ۳ یا ۴ وارد فاز اصلی داستان قورباغه خواهیم شد.

به هر ترتیبی که هست در حالی که این دو فرد در حال جابجایی جسد بودند، پس از انتقال مقتول به جایی شبیه سردخانه به ناگاه متوجه زنده بودن وی می شوند. صابر ابر نمرده است.

چیزی که واکنش بسیاری از مخاطبین در فضای مجازی را به دنبال داشت که چگونه یک فرد پس از اصابت ۲-۳ گلوله هنوز زنده است. ولی توضیح سازندگان این بود که قلب این فرد به گونه خیلی نادر به صورت مادرزادی در سمت راست بدنش قرار داشته و گلوله به قلبش نخورده است.

ظاهرا او را می کشند تا مطمین شوند که کشته شده، ولی غافل از این که در هنگام حمل و نقل و زمانی که در مسیر راه بودند وی از درون ماشین از آن ها فیلم گرفته و احتمالا بدین گونه در قسمت سوم حوادث و گرفتاری های بسیاری برایشان پیش می آید.

داستان های گنگ و مبهم چند پاره قورباغه به این جا ختم نمی شوند و حتما باید در ادامه شاهد چفت شدن و تکمیل شدن قطعات این پازل درهم و برهم باشیم.

بیش از این توضیح را جایز نمی دانیم. بهتر است که خودتان به تماشای سریال قورباغه بنشینید تا در جریان جزییات دیگر داستان قرار بگیرید. تماشای این سریال جذاب را به شما توصیه اکید داریم.

حال باید دید که در قسمت سوم از سریال قورباغه چه اتفاقاتی می افتد. در ادامه این نوشتار و سطرهای پایین لینک دانلود قسمت سوم قورباغه با ۵ کیفیت گوناگون از سایت بسیار خوب هکس دانلود درج شده است.

سریال قورباغه با کیفیت Bluray ۴k و همچنین صدی ۶ کاناله انکود و در اختیار کاربران قرار گرفته است. این نخستین بار است که برای یک اثر ایرانی چنین اتفاقی رخ می دهد!

دانلود قسمت سوم قورباغه از سایت هکس دانلود

یکی از بهترین وبسایت های فعال در زمینه دانلود فیلم و سریال های ایرانی و خارجی، هکس دانلود است که به جرات می توان آن را از به روزترین و بهترین سایت ها دانست که همه اخبار و لینک های دانلود آثار جدید و قدیمی سینمای ایرانی در کنار آن آثار خارجی را منتشر میکند.

توصیه ما این است که جهت دانلود و تماشای قسمت سوم سریال قورباغه به این سایت مراجعه کنید.

 

دکمه بازگشت به بالا