سریال خاتون
فناوری

بهترین قیمت و بیشترین تنوع کاغذ a4 را کجا پیدا کنم؟

بهترین قیمت و بیشترین تنوع کاغذ a4 را کجا پیدا کنم؟

—————- رپرتاژ آگهی —————–

سایز A4 از پرکاربردترین سایزهای کاغذ در دنیاست. کاغذ A4 در ابعاد 210 در 297 میلی متر برش می خورند که اغلب پرینترهای اداری و خانگی هم برای پرینت در همین سایز طراحی شده اند. حتی اگر از موضوع چاپگرها فاصله بگیریم و به مساله نوشتن با خودکار و مداد روی کاغذ نگاه کنیم، باز هم سایز آ4 از محبوب‌ترین و پرکاربردترین سایزهای کاغذ در ایران است.

مثل همیشه، چالش پیدا کردن بهترین برند کاغذ و البته از آن هم مهمتر بهترین قیمت برای خرید کاغذ a4 هم مطرح است. موضوعی که در این مطلب به آن پرداخته‌ایم.

کدام برند کاغذ a4  بهتر است؟

دبل آ ، کپی مکس، سل پرینت، هیما یا ده ها برند دیگری که در بازار کاغذ هستند چه تفاوتی با هم دارند ؟ رایج‌ترین کاغذهای آ4 کاغذهای 80 گرمی هستند، و حالا که تمام این کاغذها 80 گرمی هستند، پس چه تفاوتی با هم دارند؟

کیفیت برش کاغذ و البته رنگ کاغذها اصلی‌ترین تفاوتی است که بین کاغذهای مختلف وجود دارد. اقبال بازار به برندهایی که نامشان را آوردیم بیشتر است و به نظر می‌رسد باید کپی مکس و دبل آ و سل پرینت و هیما را از بهترین کاغذهای موجود در بازار ایران بدانیم، که چه برای استفاده در پرینتر مناسب است و چه برای نوشتن با خودکار و مداد روی کاغذ.

بهترین قیمت کاغذ آ4 را از کجا بگیریم؟

از قدیم وقتی می‌خواستند محصولی را ارزان‌تر بخرند، می‌رفتند آن‌جا که عمده‌فروش ها هستند، و از آن‌ها که عمده می‌فروختند که اصطلاحاً دست اول هستند، خرید می‌کردند. در بازار کاغذ هم سایتی هست به نام خانه پرینتر که بسیاری از مغازه‌ها به صورت عمده از آن خرید می‌کنند و معمولاً ارزان‌ترین قیمت بازار کاغذ a4 را هم همین www.khaneyeprinter.com ارائه می‌کند.

البته شما می‌توانید مقایسه قیمت بیشتری هم انجام دهید، ولی بررسی ما نشان می‌دهد این سایت قیمت بهتری از کاغذ a4 را نسبت به سایریت ارائه می‌کند و البته تنوع قابل قبولی هم از کاغذهای a4 دارند، برای اطلاعات بیشتر از نحوه ارسال و … هم می‌توانید با پشتیبانی سایت در ارتباط باشید.

 

 

منبع: خبرگزاری ایتنا

دکمه بازگشت به بالا